Idee: Materiaalervaringen/Recensies?

Gestart door Stokmans, sep 16, 2011, 17:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Stokmans

Op verschillende andere fora zie ik deze rubriek voorbij komen. Geen dicsussie, maar je ervaring posten. In een betreffend subforum kan er dan discussie over gevoerd worden.

Jochem

Goed idee! Ik denk ook dat er genoeg mensen zijn die recensies over iets willen schrijven. Misschien is het dan ook leuk om een recensie aanvragen categorie te maken.

NathanR

Ben super tevreden over mijn Millenium CB-801 PRO SERIE boomstand!
Super degelijk en stevig :) Daarbij dat alles prima werkt en goed blijft zitten. En uiteraard dat het spotgoedkoop is.

http://www.thomann.de/nl/millenium_cb801_pro_serie_beckenstaender.htm

Ben van plan binnenkort hihatstand te kopen van diezelfde serie :)

Dribbel

#3
sep 16, 2011, 18:50 Last Edit: sep 21, 2011, 16:47 by Dribbel
Ik heb de Kelly Shu Bass mic Mount in mijn Bassdrum zitten.

En heb deze omschrijving ook al eens eerder gepost maar hier nog maar eens....


Het was, ondanks dat er geen nederlandse maar een engelse beschijving bijzit, niet moeilijk te doen.

De Elastieken zijn niet van elastiek maar van een rubber band, die je zelf op maat knipt.
Er zitten haken, en leren bandjes bij en genoeg band om 8 mounts te maken waar de montageplaat mee bevestigd word.
Ik heb er 6 van geinstaleerd.

De mic. kan ongeveer 8 cm schuiven in zijn slot, dit is denk ik ruim voldoende om de sweet spot van je ketel op te zoeken.
Het opzoeken van de sweet spot had ik gelijk willen doen maar ik heb hier nu niet de mic, en mijn goede hoofdtelefoons, dat moet later maar ff.

Hier heb ik een paar foto's om het een en ander nog duidelijker te maken.

Het rubber bandje....


De kabel klemmetjes/ haakjes


De leren bandjes



Het was met een stemsleutel, dopje 7 en een schaar, goed te doen....


kLAAAAR....


Dussss.........
Yamaha recording & sabian

Technobeat

#4
sep 16, 2011, 19:07 Last Edit: sep 16, 2011, 19:23 by Technobeat

Ben super tevreden over mijn Millenium CB-801 PRO SERIE boomstand!
Super degelijk en stevig :) Daarbij dat alles prima werkt en goed blijft zitten. En uiteraard dat het spotgoedkoop is.

http://www.thomann.de/nl/millenium_cb801_pro_serie_beckenstaender.htm

Ben van plan binnenkort hihatstand te kopen van diezelfde serie :)


Nathan : Is deze stand helemaal chroom ? ( op de foto lijkt er een deel zwart te zijn )
En hoeveel geld komt er bij qua verzendkosten ?

Er is ook nog een '' stage '' versie , kost maar 24,95 per stuk .
Mijn set blijft altijd vast staan , wordt dus niet mee getourd o.i.d. en
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Nlz


Nathan : Is deze stand helemaal chroom ? ( op de foto lijkt er een deel zwart te zijn )
En hoeveel geld komt er bij qua verzendkosten ?

Als je ff doorklikt naar de rest van de foto's, hij is inderdaad helemaal verchroomd. En de verzendkosten bedragen 8 euro, ben je zo achter door hem in je winkelmandje te plempen en het winkelmandje dan te bekijken, dat staat het er gelijk bij  8)

Overigens kocht ik onlangs een simpele straight stand van Soho voor 39 piekies, scheelt uiteindelijk nauwelijks in prijs. En geen mogelijk gezeur met (beschadiging bij) bezorging ;)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

NathanR


Nathan : Is deze stand helemaal chroom ? ( op de foto lijkt er een deel zwart te zijn )
En hoeveel geld komt er bij qua verzendkosten ?

Er is ook nog een '' stage '' versie , kost maar 24,95 per stuk .
Mijn set blijft altijd vast staan , wordt dus niet mee getourd o.i.d. en

Technobeat

Overigens kocht ik onlangs een simpele straight stand van Soho voor 39 piekies, scheelt uiteindelijk nauwelijks in prijs. En geen mogelijk gezeur met (beschadiging bij) bezorging ;)


Bij RDD neem ik aan ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Jochem

Koop, er 3 en nog iets van een euro, en je hebt geen verzend kosten meer =']

Nlz


Bij RDD neem ik aan ?

Klopt!


Koop, er 3 en nog iets van een euro, en je hebt geen verzend kosten meer =']

Hoe groot is de kans dat je in
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Jochem


Nlz


Het zijn geen straight stands. En het kan best handig zijn om er in een keer 3 te kopen x'D

Ai, beetje verkeerd zitten kijken  :-[ Oeps!
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Robert-Jan

Commentaar van de moderator Goed idee,nemen we zeker mee. Maar laten we dat nu niet hier doen, dit is de opmerkingen,wensen klachten afdeling.Hier aub geen discussies over drumspullen maar over het forum. Dank je wel :)


www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Paintpro

Is het dan ook geen idee om zulke topics eerst te laten controleren op leesbaarheid door een mod?

Robert-Jan

Op het andere forum is er een review sectie,maar ik zie dat er door de jaren heen maar 8 topics staan.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

GCN


Ben super tevreden over mijn Millenium CB-801 PRO SERIE boomstand!
Super degelijk en stevig :) Daarbij dat alles prima werkt en goed blijft zitten. En uiteraard dat het spotgoedkoop is.

http://www.thomann.de/nl/millenium_cb801_pro_serie_beckenstaender.htm

Ben van plan binnenkort hihatstand te kopen van diezelfde serie :)


zou je ik niet aanraden. Ik heb ook een dergelijke hihatstand, het veermechanisme wat er in zit is simpelweg niet sterk en stevig genoeg. Spelen met open hihat e.d. wordt daardoor praktisch onmogelijk. Het is mij nog niet goed gelukt dit bij te stellen. Ik heb geen zware hats (a-custom). Gelukkig had ik hem gekocht voor mijn backup/repetitie kitje die ik amper gebruik, ik vond het dus niet zo'n ramp. Maar als ik hem zou hebben voor de kit waarmee je optredens e.d. doet zou ik gek worden.

PS. ik heb ook boomstand en snarestand gekocht van millennium voor mijn backup kit, die zijn idd prima voor het geld dat je er aan uitgeeft.

paQ

Dit is echt niet de plek om producten te bespreken.
Maak dan een Millenium topic oid aan in Hardware.

Omhoog