NIEUW tags weg?

Gestart door paQ, sep 16, 2011, 15:16

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wel of geen nieuw tags?

weg ermee!
4 (13.8%)
nee laat staan
16 (55.2%)
maakt me niet uit
9 (31%)

Totaal aantal stemmen: 29

Omlaag

paQ

De NIEUW tags staan bij topics waarin onlangs gereageerd is nadat je het de laatste keer hebt gelezen, of hebt afgevinkt alszijnde gelezen.

De meesten van ons gebruiken "toon laatste nieuwe topics", en dan is automatisch alles daar dus 'nieuw'.
trashen?

Jochem

Ik gebruik idd alleen de 'toon laatste nieuwe topics' Dus van mij mag het weg. Maar ik heb er geen last van dus het mag ook gewoon blijven =]

ewoud

Ik vind het best handig dat er "nieuw" staat als je in dat topic iets nog niet gelezen hebt

leeqnl

Lekker laten staan, ik klik altijd gewoon lekker rond, en vindt het dan heel fijn als ik kan zien waar een nieuwe post is en waar niet!

paQ

effe stemmen please!


nu tel ik het als 7 om 7  ::)

Anserini

Maakt me niet is uit is toch niet weg ermee? :P Dus eigenlijk 5 om 9

paQ

het is zo druk....

Ik kan de icons ook vervangen voor een aangepaste topic kleur

Paul

Ik vind het prettig om direct te kunnen zien welke topics ik nog niet gelezen heb.
Een andere kleur vind ik ook prima, zolang het maar duidelijk te zien is.

Harre

Ik klik gewoon op "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek" en dan heb je alles in één keer. Wat overigens na een dag wel heel veel is, als je het allemaal bij wilt houden... :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

animal


Ik klik gewoon op "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek" en dan heb je alles in één keer. Wat overigens na een dag wel heel veel is, als je het allemaal bij wilt houden... :)


Zo gebruik ik het forum ook, de "nieuw" tag levert dan geen extra info, sterker nog, het maakt het beeld nogal druk.

BasV

Ik vind het juist wel ideaal dat ze er zijn. Sommige forums lees ik namelijk niet of nauwelijks (e-drums bijvoorbeeld) en daarom gebruik ik niet de ongelezen berichten functie ook niet. Vind het fijner om gewoon per categorie te kijken en dan zijn de NIEUW tags juist wel ontzettend handig. Een kleurtje kan natuurlijk ook, als het bij het bekijken van de categorieën maar duidelijk blijft welke topics nieuwe posts bevatten en welke niet.

paQ

en als de ongelezen topics dan een andere kleur zouden hebben ipv het icoontje?
Dan stoort het niet voor de mensen die de lijst oproepen, en kunnen mensen die surfen het toch duidelijk zien

BasV


en als de ongelezen topics dan een andere kleur zouden hebben ipv het icoontje?
Dan stoort het niet voor de mensen die de lijst oproepen, en kunnen mensen die surfen het toch duidelijk zien


Klinkt als een goed plan!

Paul


Een andere kleur vind ik ook prima, zolang het maar duidelijk te zien is.

Anserini

Of 'vet' gedrukt voor de ongelezen topics?

animal

Prima  :Y

leeqnl

Als inderdaad maar duidelijk te zien is in welk topic nieuwe berichten staan.

Omhoog