Likes worden niet meer bij notificaties bijgeteld .

Gestart door Technobeat, sep 29, 2015, 20:57

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat

sep 29, 2015, 20:57 Last Edit: sep 29, 2015, 21:03 by Technobeat
Hoi .

Sinds enige tijd worden de likes bij mijn posts niet meer bijgeteld , het blijven er 42 terwijl er zo nu en dan wel nieuwe gegeven worden .
Zijn er meer forumleden die hier mee te maken hebben en wat is er aan te doen ?


DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Otje

Sinds enige tijd worden de likes bij mijn posts niet meer bijgeteld , het blijven er 42 terwijl er zo nu en dan wel nieuwe gegeven worden .
Zijn er meer forumleden die hier mee te maken hebben en wat is er aan te doen ?
Géen idee, eigenlijk nooit op gelet! kzou 't is effe in de gaten houden: staat bij mij nu op 19.. .
.. ennuh ..bij jou dus nu geen 43?

NathanR

Ik druk altijd op 'markeer gelezen' zodat ze allemaal weer verdwijnen. Blijft het lekker overzichtelijk wanneer je nieuwe hebt!

paQ

Pfoe.  Daar zou ik echt even in moeten duiken, maar er is wel een limiet aan het aantal notificaties.  Als je ze markeert als zijnde gelezen is het dan "opgelost"?

Technobeat

Als je ze markeert als zijnde gelezen is het dan "opgelost"?
Heb net de notificaties gemarkeerd als gelezen en ze zijn nu verdwenen .
Dus de max ligt bij 42 denk ik dan ......
En idd , ook de 2 nieuwe likes van Otje en Nathan werden niet meegeteld .
Maar goed , nu kan ik weer in één oogopslag zien wie mijn posts ZO tof vinden dat ze met een like gewaardeerd worden haha .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Technobeat


Mmm , deze nieuwe like vind ik dan weer niet terug in de notificaties , ergens zit er nog iets niet goed  :N  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

67Deadman


paQ

@Technobeat mocht je het willen weten, je hebt de meeste gelikete posts volgens de statistieken.

NathanR

Trakteren!

Technobeat

#9
okt 01, 2015, 21:16 Last Edit: okt 01, 2015, 21:27 by Technobeat
@Technobeat mocht je het willen weten, je hebt de meeste gelikete posts volgens de statistieken.
*O*  *O*  *O*  *O*




Maar niet tegenstaande het feit dat ......... er worden nog steeds geen nieuwe likes bijgeteld sinds ik ze heb verwijderd .
Er zou er dus eigenlijk één nieuwe zichtbaar moeten zijn , maar goed , misschien komt dat nog in een later stadium weer goed .

Toch leuk om te weten dat ik zo enorm populair ben :+  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog