Citeren werkt niet altijd goed

Gestart door leeqnl, feb 03, 2015, 14:44

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

leeqnl

Als ik een bericht aan het typen ben, en dan nog een citaat probeer toe te voegen door naar beneden te scrollen en op de knop "Voeg citaat toe" te klikken gebeurt er helemaal niets. Doe ik iets fout? Ligt het aan mijn browser (Firefox 35.0.1)?

Otje

Idem dito met Google Chrome...

Hammar


Idem dito met Google Chrome...


Verkeerde knop, de citaatknop in het bericht gebruiken!

Paul

#3
feb 03, 2015, 15:27 Last Edit: feb 03, 2015, 15:33 by Paul
Voor de duidelijkheid: je bedoelt wanneer je op 'Reageren' hebt geklikt (geen quick reply dus), en daar een bericht wilt toevoegen met de "Voeg citaat toe"-knop? Dat werkt hier inderdaad ook niet (Chrome v40 op Win7).
Aan de URL te zien wordt er wel gedraaid op de achtergrond (komt '#Postmodify' achter) en het scherm springt terug naar het tekstveld, maar het citaat wordt niet toegevoegd.

Dit lijkt een ander probleem dan eerder is gemeld met citeren.


@Hammar
Dat werkt niet als je meerdere personen wilt citeren.

Joris

Ik copy paste het altijd eerst als ik meerdere citaten wil gebruiken.

Otje


Voor de duidelijkheid: je bedoelt wanneer je op 'Reageren' hebt geklikt (geen quick reply dus), en daar een bericht wilt toevoegen met de "Voeg citaat toe"-knop? Dat werkt hier inderdaad ook niet (Chrome v40 op Win7).


Klopt  :Y . Maar  '#citaat' direkt vanuit het topic werkt dus wel (zoals citaat hierboven  :+ )

paQ

er is ooit een fout / bug in het forum geslopen die ik nooit meer heb teruggevonden  -O-

leeqnl


er is ooit een fout / bug in het forum geslopen die ik nooit meer heb teruggevonden  -O-

Ach, kan altijd gebeuren. Ik had gezocht, maar was niet tegengekomen dat dit eerder was gemeld, dus ik dacht ik meld het even.

paQ


Omhoog