Respect

Gestart door Leon, jul 31, 2014, 11:10

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Leon

Het valt mij persoonlijk de laatste tijd op dat reacties naar elkaar toe behoorlijk snauwend en geïrriteerd kunnen zijn. Ik wil dan ook even gezegd hebben dat ik van mening ben dat dit forum voor iedereen is, jong of oud, metal of punk liefhebber. Repecteer elkaar en geef opbouwende kritiek in plaats van te kleineren. Als iemand voor de tiende keer vraagt of dat ene drumstel nou wel of niet wat voor hem is, help diegene dan in plaats van om geirriteerd te reageren. Het forum is voor vragen en laten we elkaar daar gewoon bij helpen.

Ik heb in dit topic expres geen voorbeelden genoemd, het valt mij gewoon op dat er de laatste tijd weer meer gesnauwd wordt. Ik vind het er persoonlijk niet gezelliger op worden..

Guuz


Joris

De vraag is ook, is het echt snauwend bedoeld of komt het gewoon zo over omdat iemand het typt ipv zegt.

Leon


De vraag is ook, is het echt snauwend bedoeld of komt het gewoon zo over omdat iemand het typt ipv zegt.

Daar heb je ook een punt, zo ontstaan 10/10 ruzies met mijn vriendin. Whatsapp is a bitch.

Ik ben echt niet snel van m'n stuk hoor, maar het gaat mij er puur om op de manier waarop sommige reacties geplaatst worden.

Technobeat


Met Joris eens , tekst kent geen emotie en wat vriendelijk bedoeld is kan zomaar hard overkomen .
Vandaar dat ik in veel gevallen bij mijn posts er altijd een smiley van passende aard  bij plaats :) .
Zo komt een stelling of mening toch anders ( lees juist ) over in mijn opinie .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Otje

Er valt voor beide wat te zeggen. Vaak reageren mensen, vooral ondergetekende te naief. Achteraf denk ik vaak "hebbik 't wel goed begrepen en op de juiste manier ingeschat". Bij nader inzien, en latere reactie , blijkt dat het anders is bedoelt dan de manier waarop ik het heb gelezen. Onbekendheid met de persoon (lees forumleden) speelt ook hier een rol. De meeste ken ik niet, niet eens van gezicht. Dus het is ook maar raden wat voor persoon(lijkheid) schuil gaat achter een bericht. Maak mij eerlijk gezegd wel nieuwsgierig; "Is de persoon achter het bericht zoals ik h'm inschat"?! (Nou ik durf nu al te zeggen dat ik het denk ik vaker fout dan goed heb.) Mensen zijn minzamer in rechtstreeks contact en ken je iemand persoonlijk valt dat ook wel op te maken uit de berichtgeving.
Kijk, je hoeft niet altijd iemand mening te delen maar respecteer en 'juicht' t toe dat anderen er anders over denken. Zeker als je zoals ik 'nog maar net komt kèkkuh in de 'World of Drumming'.

Technobeat


Er is al diverse keren geprobeerd om een samenkomst te organiseren bij een drumbeurs , maar er kwamen vrij weinig mensen opdagen welke redenen hieraan ten grondslag liggen weet ik ook niet .
Maar het zou toch wel leuk zijn als er bij een nieuwe bijeenkomst we '' de Drummer achter zijn avatar '' leren kennen .

Misschien toch nog eens een poging wagen ?

ik zou het wel tof vinden :Y .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Otje

Drumbeurs? Ja, dat zou wel te gek zijn. Maar die zijn zeldzaam, toch? Ik weet wel van 'Drumclinics' of een muziekbeurs. Maar een drumbeurs. Laatst is een keer éen in Duitsland. En mocht er éen in ons 'kicker'landje worden gehouden, dan wil ik 't graag weten!

Technobeat


Er wordt wel een een drumclinic-dag gehouden bij Adams of gelijke , en dan komen er diverse bekende en minder bekende drummers hun kunnen tonen , misschien is dat een mooie gelegenheid om als Drum-Forum te polsen of er animo is om met een flink aantal deze dag bij te wonen en kennis met elkaar te maken .
Maar helaas kan niet iedereen op een bepaalde dag , dus echt compleet zal het nooit worden , maar ook met een gedeelte is het al gaaf denk ik .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Leon

Leuk inderdaad! Ik ken ook maar sommige gezichten achter de namen!

Otje

Animo ?
Oké: Technobeat, Leon, Otje, .?.,
wie volgt?

acapolypse

Count me in, lijkt me ook wel leuk. Dat maakt verdere conversatie op zo'n forum altijd 'n stuk gezelliger als je echt daadwerkelijk bewijs hebt dat er mensen achter die andere account zitten  :)

Soortgelijk iets ooit geprobeert met een webcomic, echter durfde ik als toenmalige 16 jarige dat niet aan tussen de amerikanen die op de een of andere manier toevallig in amsterdam waren 8-)

Omhoog