Foto's bij advertenties.

Gestart door Robert-Jan, nov 16, 2013, 12:04

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Robert-Jan

Mensen, het is de laatste tijd weer een beetje gedoe rondom de foto's bij advertenties.

De regels zijn heel simpel, bij een advertentie horen foto's en een vraagprijs. Ik word ook een beetje moe van de 'foto's komen later' advertenties, plaats de advertentie pas als je de foto's hebt.

Als je niet weet hoe je een foto plaatst, check dit topic,
http://www.drum-forum.nl/index.php/topic,288.0.html


Geen foto's = slotje.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Machiel

Helemaal mee eens. +1
Neem mij vooral niet te serieus.

Rob

gewoon marktplaats

willem4130


gewoon marktplaats


Dat kan altijd maar velen van ons, inclusief mijzelf, vinden het leuk om spullen te kopen van/te verkopen aan forumleden. Is vertrouwd en daarnaast worden er vaak 'vrienden'prijzen gehanteerd. Win-win dus. Om dat een beetje ordentelijk te laten verlopen lijkt me het niet teveel gevraagd om aan twee simpele eisen te voldoen (vraagprijs en foto's) - zaken die sowieso bevorderlijk zijn voor de verkoop.

Indien dat teveel moeite is, inderdaad op marktplaats gaan adverteren...
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Technobeat


Dat kan altijd maar velen van ons, inclusief mijzelf, vinden het leuk om spullen te kopen van/te verkopen aan forumleden. Is vertrouwd ....


Extra voordeel is dat je spullen , waar je altijd zuinig op bent geweest , terecht komen bij ECHTE liefhebbers en niet in het handelscircuit waar men meestal enkel uit is op winstbejag .   
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

paQ

Ik heb een link naar de uitleg bij het board geplaatst.

frakke

De locatie zou ook handig zijn bij de zoekertjes vind ik  *)
Grts Frank.

Technobeat


Bij serieuze belangstelling kun je altijd de adverteerder een pb sturen . 
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

richardcs65


Mensen, het is de laatste tijd weer een beetje gedoe rondom de foto's bij advertenties.

Ik word ook een beetje moe van de 'foto's komen later' advertenties, plaats de advertentie pas als je de foto's hebt.

......

Geen foto's = slotje.


Er is er vandaag weer eens één in die categorie geplaatst. Misschien dat slotje er eens (wat sneller) echt opgooien?

En de opmerking hierboven over verplicht melden van de locatie (of al is het maar de regio) spreekt me ook wel aan.
Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

Omhoog