Minder gepost .

Gestart door Technobeat, sep 20, 2013, 20:39

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat


Ben ik de enige of zijn er meer forumleden die hebben opgemerkt dat er de laatste weken minder wordt gepost .
De vakanties zijn inmiddels voorbij en het gewone leven gaat weer zijn gang ....... ik kan er niet helemaal de vinger op leggen  :?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Nijlpaard

Viel mij ook al op. Iedereen druk denk ik :)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Otje

#2
sep 20, 2013, 21:23 Last Edit: sep 21, 2013, 09:46 by Otje
Klopt helemaal. Tis erg magertjes , zeker de laatste dagen. Ik ging zelfs zoeken naar onderwerpen om te posten. Mijn laatste post is daar ook naar.. :F

..en omdat het toch zo stil is hier, effe gekeken wat de fransen er van maken: http://www.latavernedesbatteurs.com/index.php

Rick

Ik heb het even druk gehad, ik heb nu 6 paginas ongelezen topics om door te spitten zie ik  8)7

animal

Niet iets om van te schrikken, vind ik. Als de dagen (nog) kouder, natter en donkerder worden trekt het m.i. wel weer aan.

Technobeat

#5
sep 21, 2013, 18:41 Last Edit: sep 21, 2013, 18:43 by Technobeat

Niet iets om van te schrikken, vind ik. Als de dagen (nog) kouder, natter en donkerder worden trekt het m.i. wel weer aan.


Mee eens Animal , als de buitenactiviteiten zich verplaatsen naar binnenshuis , wat is er dan mooier om na een paar uurtjes Drummen bij te '' kletsen '' op het meest hippe Drum-Forum van Nederland . *O*   
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

paQ

Afgelopen augustus zijn het aantal berichten voor het eerst onder de 1000 gekomen.  (ook met NET hoor)


Technobeat


Zijn altijd nog ongeveer 33 berichten per dag , dat is meer dan wat er momenteel per dag wordt gepost .
Maar hopelijk trekt het de komende tijd weer aan .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Harre

De tijd van het jaar speelt mee en de leeftijd van het forum ook naar mijn idee. In het begin is er niks en valt er dus van alles te vertellen en te posten, iets wat later automatisch minder zal worden.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Nijlpaard

Wat je dus eigenlijk zegt is dat drummers no-nonsense mensen zijn die, wanneer er niets over drummen te vertellen valt, dan maar liever niets zeggen  :Y   *D
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Machiel

Ik heb gewoon niet zoveel mee te delen :)

Neem mij vooral niet te serieus.

Harre


Wat je dus eigenlijk zegt is dat drummers no-nonsense mensen zijn die, wanneer er niets over drummen te vertellen valt, dan maar liever niets zeggen  :Y   *D

Check de meest actieve topics maar...  :Y
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Omhoog