Voorkeur(!) poll, nieuwe header - *Poll gesloten

Gestart door paQ, sep 23, 2011, 16:07

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

welke headerstijl geniet je voorkeur?

header 1
16 (34.8%)
header 2
21 (45.7%)
header 3
9 (19.6%)

Totaal aantal stemmen: 46

Omlaag

NathanR

Zullen we nu stoppen met de poll? Voor dat de 1e en 3e nummer 2 nog inhaald?  8) :P

Hoefnix

(kick) Iedereen de poll ingevuld?

CasB

Ik heb hem niet ingevuld, want ik heb bij geen van de opties het "ja, dit is het!"-gevoel.

rtniels

laten we gewoon de oude header stelen ...  ;)

NathanR


Ik heb hem niet ingevuld, want ik heb bij geen van de opties het "ja, dit is het!"-gevoel.


Stem dan voor mij nog op nummer 2 (a)

Animal baars

 Ik ben voor het logo van de 3e met de tekststyle van de tweede...

Maar voor het mooiste heb ik voor nr. 2 gekozen. Vind de tekst van nr. 3 een beetje afdoen aan de strakheid van het forum  :X Logo 1 vind ik een te hoog slagwerkkrant gehalte hebben.. Maar misschien wat dat ook wel de bedoeling  :+

Hoefnix

Dat was niet de bedoeling, ik heb geeneens een abonnement op de slagwerkkrant :)

Door de kleur of het font iets aan te passen ben je het slagwerkkrant effect zo kwijt.

Hans

Ik ben een grote aanhanger van democratie, maar sommige dingen moet je gewoon ff doordrukken en ter kennisgeving aanbieden. Mijn advies dus Paq -> kies je logo

Paul


laten we gewoon de oude header stelen ...  ;)

Wel even een streepje ertussen Photoshoppen dan.

paQ

Hoefnix, het wordt jouw opzet  *O* *O* *O*


Veel plezier alvast met de DVD!

rest gaat via PB ;)

mangoie


NathanR


:/


+1 ;)

Ik had de nummer 2 ook meer op prijs gesteld. (of in jou geval misschien 3) Maarja, PaQ is de grote baas he  :Y

Leon

Jo, waarom doen we dan een poll?

Hoefnix

PaQ, thanks. Ik ben benieuwd naar de DVD, die komt in goed gezelschap naast de eerste DVD van RJ nadat we deze vaak hebben bekeken!

Enne de drie hierboven bedankt voor de felicitaties! ;)

NathanR




Enne de drie hierboven bedankt voor de felicitaties! ;)


Haha oke daar heb je een punt, natuurlijk wel gefeliciteerd voor jou ;) :)

Robert-Jan


Jo, waarom doen we dan een poll?


Lees even de eerste post anders..

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Robert-Jan


PaQ, thanks. Ik ben benieuwd naar de DVD, die komt in goed gezelschap naast de eerste DVD van RJ nadat we deze vaak hebben bekeken!

Enne de drie hierboven bedankt voor de felicitaties! ;)


Gefeliciteerd,
Pm je me even je adres?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

mangoie


Enne de drie hierboven bedankt voor de felicitaties! ;)


Hahaha! Proficiat!  *O*

Technobeat


Hoefnix gefeliciteerd .


Toch vind ik het een beetje raar , uit de zichtbare poll komt header 2 ruim als winnaar uit de bus en het wordt header 1 ????
We stemde in eerste instantie toen dit forum net open was al voor : Drum-Forum.nl of Fo-drum .
Er werd massaal gestemd voor Drum-Forum.nl dus dat zou het worden....... en nu ineens heet het '' het nieuwe drumforum '' .
Misschien mis ik iets ,  kunnen jullie mij zeggen wat , ik dacht altijd dat in een democratie de meeste stemmen gelden  ;(
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Nlz

Congrats Hoefnix!

Enne, zoals de titel van dit topic al aangeeft, door het stemmen kunnen 'wij' als klootjesvolk onze VOORKEUR aangeven, het is niet gezegd dat het die dan ook daadwerkelijk gaat worden.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Technobeat


Dan hadden er in mijn ogen ook geen polls plaats hoeven vinden .
Als er toch niets wordt gedaan met een uitslag is het verloren moeite en kan in het vervolg een poll achter wegen blijven .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Anserini


Hoefnix gefeliciteerd .


Toch vind ik het een beetje raar , uit de zichtbare poll komt header 2 ruim als winnaar uit de bus en het wordt header 1 ????
We stemde in eerste instantie toen dit forum net open was al voor : Drum-Forum.nl of Fo-drum .
Er werd massaal gestemd voor Drum-Forum.nl dus dat zou het worden....... en nu ineens heet het '' het nieuwe drumforum '' .
Misschien mis ik iets ,  kunnen jullie mij zeggen wat , ik dacht altijd dat in een democratie de meeste stemmen gelden  ;(
Dat ging meer om de 'URL' of het www.drum-forum.nl ging worden of www.fodrum.nl.

Technobeat


Dat ging meer om de 'URL' of het www.drum-forum.nl ging worden of www.fodrum.nl.


En hoe komen aspirant leden dan nu op '' Het nieuwe drumforum '' terecht ?
Als men www.drum-forum.nl in typt komt hij of zij straks uit bij '' het nieuwe drumforum '' , o foutje , verder zoeken......
Wordt het niet een beetje onduidelijk zo ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Anserini


En hoe komen aspirant leden dan nu op '' Het nieuwe drumforum '' terecht ?
Als men www.drum-forum.nl in typt komt hij of zij straks uit bij '' het nieuwe drumforum '' , o foutje , verder zoeken......
Wordt het niet een beetje onduidelijk zo ?
'Het nieuwe' is meer een soort slogan denk ik. :P

Technobeat


'Het nieuwe' is meer een soort slogan denk ik. :P


Zou idd kunnen , het beste zou zijn om zowiezo dat Fodrum op de huidige header te verwijderen , dat schept alleen maar verwarring .

PaQ , kun je al een kleine preview plaatsen hier wat er uiteindelijk bovenaan dit nieuwe drumforum prijkt ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog