Server overbelast?

Gestart door Paul, jul 02, 2012, 20:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Paul

Sinds vanochtend heb ik moeite met Drum-forum te bereiken. Vanochtend kwam ik er enkele uren niet op, vanmiddag ging het redelijk en sinds een uur kom ik er weer niet door.

Chrome geeft steeds de melding dat het adres niet kan worden gevonden, en af en toe krijg ik de melding dat SMF geen verbinding kon leggen met de database. Lijkt op een overbelasting van de server?

Meer mensen met het probleem?

FoREVer

zelfde probleem hier, zit er nu eindelijk op dus ga m even niet afsluiten voorlopig  8)7
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

patrick76

Vanmorgen had ik dat probleem ook. Niet met chrome maar met gsm internet (google normaal???  :F ).
Vanmiddag en vanavond geen probleem.
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

Harre

Het duurt bij mij regelmatig wat langer dan normaal om de pagina te laden. Eenmaal op het forum gaat het dan wel weer, maar vandaag (eind van de middag en nu) geen problemen gehad.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

dunDaan

Vanmorgen wel, nu niet meer.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

animal

Vanmorgen was het forum niet bereikbaar, 's middags niet geprobeerd.

Paul

Nu heb ik ook geen problemen meer.
Maar vanochtend rond een uur of 10-11 en vanavond rond 7 uur kon ik er met geen mogelijkheid inkomen.

Animal baars

Ik had het probleem ook maar dacht dat het aan de verbinding op m'n werk lag.. Dat gebeurd wel vaker namelijk. Thuis heb ik er nog maar weinig last van gehad.

musiqman

Ik merk dat tapatalk heel vaak geen verbinding maakt.

paQ

Tapatalk had bugs 2 versies geleden. Je kon dan alleen inloggen als je eerst via de browser inlogde. 
Sinds de vorige update moet dat zijn opgelost. En vanmorgen is weer een update uitgebracht.

Murgen

Het openen van het forum kost weer veel tijd (5 tot 10 seconden). Op iMac en iPad.
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

paQ

geen idee.... nu loopt alles glad

Johan

Hier niet. :?

paQ

ziggo?

rene p

Ik log in via tapatalk op twee fora en alleen dit forum geeft problemen met inloggen. Hij blijft hangen op inloggen met de server. Waneer ik terug ga en opnieuw probeer lukt het wel. Dit gebeurd trouwens na de laatste update twee dagen geleden.
" Im not nervous im a DRUMMER"

paQ

update van......?  tapatalk?

Murgen


ziggo?


Neu, XS4all ... het is sinds een paar dagen en alleen met openen van de site. De rest werkt prima. :)
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

rene p

@ paq : Ja idd update van tapatalk. Vreemde is dat alleen dit firum er last van heeft en het andere niet
" Im not nervous im a DRUMMER"

Johan

#18
nov 11, 2012, 13:30 Last Edit: nov 11, 2012, 13:32 by Johan
ja ziggo, maar hetzelfde probleem al murgen. Alleen op drum forum en als hij eenmaal open is werkt de rest normaal.

rene p

Het schijnt weer goed te werken via tapatalk. :))
" Im not nervous im a DRUMMER"

paQ

sja geen idee.

niks veranderd hier :P



Zal eens kijken tussen de tapatalk updates. misschien dat daar nog wat winst valt te behalen.

rene p

Ach het werkt weer en dacht zal het even melden voor jij jezelf de blubber zoekt :))

" Im not nervous im a DRUMMER"

Hoefnix

Ik merk het ook, het duurt gewoon een seconde of 15 voordat de pagina te zien is.
Iets mis met de dns registratie?
Of de ip route?

Harre

Hetzelfde probleem hier en dat is al een paar dagen. Het typische is dat het eigenlijk alleen om het laden van de eerste pagina gaat. Het bekijken van de diverse onderwerpen gaat daarna redelijk vanzelf.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Nijlpaard

Had gister nogal moeite om de ad geplaatst te krijgen. Duurde toch zeker een aantal minuten voordat de ad geplaatst was en daarna nog een aantal minuten om hem te wijzigen.

Dacht dat het aan mijn verbinding lag maar aangezien meer mensen het probleem hebben.......
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Omhoog