Drumrack

Gestart door Dreamdrummer, mei 24, 2019, 14:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Dreamdrummer

Ik ben op zoek naar een 2e hands drumrack voor mijn elektrische kit.
(akoestische maten)

Liefst met 3 dwarsbalken, minimaal 7 clamps en evt wat statieven.
Budget is niet heel groot (ca. € 300 max!)

Iemand nog iets in de aanbieding ?  :)

Op Marktplaats staat een Pearl DR503 die voldoet aan de bovenstaande criteria.
Enige punt is, dat de linker en rechter zijden korter zijn (beiden 56cm lang) dan de het middelste deel.
De verkoper beweert dat dit origineel is, maar dat lijkt sterk...

Ik kan het overnemen voor € 290,- maar ik ben bang dat er aan geknutseld is.
"Even gaan kijken" is er ook niet bij, want hij woont in Delfzijl en ik in Zeeland.

wat is wijs -O-




Ludwig Epic drums- Pearl Redline Eliminator Twinpedal - Masterwork Troy cymbals - DIY E-kit: Roland TD-9, EZdrummer2 + EZX, DIY Cymbals

Harre

De standaard lengte tussen de staanders is iets meer dan 91 cm en dat zouden ze alle drie moeten zijn, maar op zich zijn die buizen makkelijk in te korten. Kwestie van afzagen, de klemmen er weer in schuiven en klaar ben je. Ik kan me voorstellen dat iemand zo'n rack een beetje naar zijn hand zet.

Maar goed... origineel is het dus zeker niet, maar als je er zelf geen probleem mee hebt dat de zijkanten wat korter zijn maakt het niet uit. De constructie zal er in mijn beleving niet minder op geworden zijn.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Dreamdrummer

Zit wat in inderdaad...
Voordeel is ook dat er clamps en statieven bij zitten.

Ik ga eens een bod doen.
Ludwig Epic drums- Pearl Redline Eliminator Twinpedal - Masterwork Troy cymbals - DIY E-kit: Roland TD-9, EZdrummer2 + EZX, DIY Cymbals

Jazz

Zo op t oog ziet t er netjes uit. Zegt niet altijd alles maar SUCCES
There is no music without jazz

Dreamdrummer

De gok gewaagd en het rack gekocht!

Foto's volgen zodra hij staat *O*
Ludwig Epic drums- Pearl Redline Eliminator Twinpedal - Masterwork Troy cymbals - DIY E-kit: Roland TD-9, EZdrummer2 + EZX, DIY Cymbals

Omhoog