Zildjian K en/of Constantinople ride/crash(es)

Gestart door willem4130, okt 20, 2015, 17:15

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

willem4130

Hallo allen,

Ik heb inmiddels een aardige verzameling (Zildjian) bekkens. Leuk om zoveel crashes/china's/HH's te hebben maar wat ik toch echt mis is wat variatie qua rides.

Momenteel heb ik een Zildjian K heavy ride (ouder model, brilliant finish) wat echt een lekkere cymbal is maar ook vrij helder is (een stuk helderder dan de nieuwe K heavy rides). Prima in sommige settings maar niet altijd even gewenst.

Daarom ben ik op zoek naar een ride die warmer en droger is. Misschien eigenwijs maar ben toch redelijk Zildjian-minded. 

Is er toevallig iemand die van zijn Zildjian K ride of constantinople (medium) ride 'af wil'? Uiteraard ben ik me er zeer van bewust dat er nogal wat verschillen zitten tussen afzonderlijke rides, maar zie het als een animo check. Sta ook open voor alternatieven.

Mochten er interessante leads zijn dan ben ik naast betaling, ook in voor eventuele ruil. Zo heb ik o.a. liggen:
-Meerdere z.g.a.n. Zildjian low boys en high boys china's (16" en 18")
-Een aantal hihats (o.a. A custom rezo 14", 13" k/z, 14" k custom dark)
-Meerdere crashes (K zildjian dark thin 16, 17, 18 - oude serie (brilliant)) (A custom projection 16) (avedis paper thin 16)
-Nog wat splasjes

Wie weet ik kan ik iemand verlossen van zijn verschrikkelijke ride en ik jouw blij maken met cash of een van de bekkens waar ik niet (meer) zo gehecht aan ben.
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

djska

Ik heb een 20" K Medium ride te koop staan.

willem4130

Dank voor je reactie! Ik spotte hem een beetje laat.

Ben inmiddels verzien dus er mag een slotje op  :Y
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Omhoog