Vriese Music Palace opheffingsuitverkoop

Gestart door Hans, okt 24, 2011, 14:27

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Fibesman

Wie is er al geweest? Zijn de prijzen de moeite waard?

harmen 18

Ik ga vanmiddag pas kijken, ik moet ook nog naar school.


Wel jammer dat ze stoppen, ik zou waarschijnlijk naar de school er naast gaan. mooi dichtbij om als je een tussenuur hebt te gaan kijken.

Nijlpaard


Er wordt wat vaag gedaan over prijzen of kortingen.
Als je dan ineens besluit te stoppen in je nieuwe paleis (waar zo een hindoestaanse stoffenboer in kan) dan krijg je vragen.
Er zijn er meer omgevallen de afgelopen jaren. En daar zal ook ongetwijfeld iedereen keihard gewerkt hebben en het desondanks niet hebben gered.


:+
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Jeroenov

Ik ben er vanochtend geweest, maar raad het niet aan om erheen te gaan.
Je krijgt maar liefst 10% korting op  bekkens, en de meeste drumsets hebben kortingen van 10% tot 20%. Ook is het er stuiterdruk en moet je minimaal een half uur in de rij staan, als t niet langer is.
Fender en Gibson gitaren geven ze ook 10% korting op, maar dan wel van de hoofdprijs. Misschien dat het zaterdag anders wordt, maar ik ben er bang voor.

paQ

Beetje het Bogers effect...
En precies hoe de vorige uitheffingsverkoop verliep van Melodie in Putten

Nlz

Dan wachten we wel op wat er bij Troostwijk verschijnt...  :6
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

mdrummer

Ik ga er morgen heen, heb nog stokken nodig. Hopen dat ze die nog hebben *O*


Gr,
Maarten

paQ

scheelt dan toch al vlug 70 cent per paar denk ik

Fur-D


Ik ben er vanochtend geweest, maar raad het niet aan om erheen te gaan.
Je krijgt maar liefst 10% korting op  bekkens, en de meeste drumsets hebben kortingen van 10% tot 20%. Ook is het er stuiterdruk en moet je minimaal een half uur in de rij staan, als t niet langer is.
Fender en Gibson gitaren geven ze ook 10% korting op, maar dan wel van de hoofdprijs. Misschien dat het zaterdag anders wordt, maar ik ben er bang voor.


Wat zei ik? Er zit een raar luchtje aan..
Joke - Kick - Snare - Crash - Applause
Yamaha Maple Custom Absolute / Sabian / Vic Firth

musiqman

Nou dan is het dus geen uitverkoop maar gewoon adverteren voor je winkel...

paQ


Nou dan is het dus geen uitverkoop maar gewoon adverteren voor je winkel...


Ik ga er vanuit dat het daarna wel klaar is, en dicht gaat.
Ze melden namelijk dat ze geen garantie verlenen (althans dat je die maar bij de fabrikant moet gaan claimen) en dat mag niet. (als je open blijft)

Harre


Beetje het Bogers effect...


Met dit verschil dat Jaq er al langer over dacht om te stoppen en dat uiteindelijk gewoon gedaan heeft, zonder daar vaag over te doen.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

paQ


Met dit verschil dat Jaq er al langer over dacht om te stoppen en dat uiteindelijk gewoon gedaan heeft, zonder daar vaag over te doen.

Ik doel meer op "GIGA uitverkoop AANBIEDINGEN... 20% korting op ALLES!"
en dan 20% op catalogusprijzen.... -O-

mdrummer


scheelt dan toch al vlug 70 cent per paar denk ik


Dat is dan zeker de moeite waard om er heen te gaan *O* 8)7 Nee onzin, maar ik ben gewoon benieuwd, en een vriend van me heeft ook nog wat nodig. En ik woon er niet hemelsbreed vanaf.

Groet,
Maarten

harmen 18

sterker nog, gewone drumstokken, etc. zijn niet eens in de aanbieding......


verder is het zeker een erg doordacht idee.

In het illegale roddel circuit gaat rond dat ze nog minstens een jaar doen en daarna gaan inkrimpen.
of het waar is? geen idee.

druk was het net wel maar een half uur in de rij hoeft niet, een halve minuut kon ook.

mdrummer

Zijn er nog wel stokken? Sorry dat ik ff off topic ga.

harmen 18

Ja gewoon een normale voorraad zoals elke betere muziek winkel heeft.

Waarschijnlijk zijn er nog wel wat doosjes gebruikelijke stokken.

paQ



In het illegale roddel circuit



't wat :?

harmen 18

aan elkaar was het nog duidelijker geweest.

hjw

Ben er vanmorgen geweest, prijzen zijn inderdaad niet heel erg laag. Stokken hebben ze nog genoeg, die verkopen ze met 20% korting.

Heb met een medewerker gepraat en die vertelde dat ze waarschijnlijk nog wel een paar maanden open blijven. Ze hebben nog een gigantische voorraad en ook staan er nog gewoon producten in bestelling, wat nog gewoon binnen gaat komen (waaronder de bekkens waar ik voor kwam). Het is niet de bedoeling dat ze de prijzen de komende periode verder gaan verlagen, hooguit als er over een paar maanden nog bepaalde producten echt niet verkocht raken dat deze nog in de extra aanbieding gaan.

Deze opheffingsverkoop is volgens mij alleen bedoeld om de voorraad te verkleinen zodat het iets betaalbaarder wordt om de winkel+voorraad over te kopen. Want dat is wat de huidige eigenaar wil, dat de winkel overgenomen wordt en kan blijven bestaan. En het verhaal dat hij ernstig ziek is daarom de boel moet verkopen, schijnt wel echt zo te zijn. 

paQ

Ze gaan in dat geval buiten hun boekje door te melden dat je voor de garantie maar ergens anders heen moet.

Cookie

#46
okt 27, 2011, 23:44 Last Edit: okt 27, 2011, 23:44 by Cookie

Ze gaan in dat geval buiten hun boekje door te melden dat je voor de garantie maar ergens anders heen moet.

Als het er om gaat kan hij dat nooit stand houden.
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

paQ

Het is allemaal wat misleidend vind ik.
Er wordt mensen wat anders voorgehouden dan zou moeten.

Cookie

Ik heb er ook wel wat moeite mee (met dit soort advertenties. Plus dat ze 'jokken' want die garantie zullen ze wel degelijk moeten geven!

Wij hadden hier in Culemborg Poppeliers Muziekmetropool zitten. Die waren precies hetzelfde. Met dien verstande dat die wel 15x een zogenaamde opheffingsuitverkoop hadden en de genoemde aanbieingen er nooit waren...
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Fibesman

10 en 20% Dat schiet lekker op, pffft.

Omhoog