Vriese Music Palace opheffingsuitverkoop

Gestart door Hans, okt 24, 2011, 14:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Hans

okt 24, 2011, 14:27 Last Edit: okt 24, 2011, 15:52 by paQ

Beste allemaal,

ik lees zonet :

Om gezondsheidsredenen gaat Vriese Music Palace sluiten! Daarom vanaf a.s. donderdag totale leegverkoop! #opheffing


Natuurlijk zuur als iemand om gezondheidsredenen moet sluiten, maar de een zn dood, de ander zn brood. Als je in de buurt van Doetinchem woont wellicht even binnen stappen ? Alles moet weg daar.

paQ

#1
okt 24, 2011, 14:30 Last Edit: okt 24, 2011, 15:52 by paQ
>> winkels
klikbaar plaatje ingevoegd

5150

#2
okt 24, 2011, 18:58 Last Edit: okt 24, 2011, 19:03 by 5150
-sorry-
***...in-between-drums...***

Fibesman

Jammer dat je daar heen moet terwijl je geen idee krijgt van prijzen. Doetinchem is niet naast de deur.

harmen 18

Naast de deur niet nee, maar wel in de buurt van hier.

mdrummer

Erg jammer dat ze stoppen, was altijd een fijne zaak met goede klantvriendelijkheid naar mijn mening.
Misschien ga ik er nog langs maar woon er toch zo´n 25km vanaf. Dus me pa proberen overtehalen.


Gr,
Maarten

Jeroenov

mmm goed dat ik het lees, misschien toch maar eens een ritje aan wagen :)

paQ

pand stond er ook nog niet zo lang....
apart wel... enorme nieuwbouw- en verhuisplannen, en dan... wat.... een jaar? later stoppen

Nlz

Tja, gezondheidsredenen zie je meestal niet aankomen, en kunnen de meest grootse plannen in één klap teniet doen  -O-
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

paQ

maar als de zaak zo goed loopt, dan verkoop je hem toch?

Nijlpaard


maar als de zaak zo goed loopt, dan verkoop je hem toch?


+1
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

musiqman

Heb er kortgeleden een prijs opvraag gedaan voor een Gibraltar rack... kwam uit op grofweg 2 keer de gemiddelde verkoopsprijs...  Dan snap ik het wel ja...

Fur-D


Heb er kortgeleden een prijs opvraag gedaan voor een Gibraltar rack... kwam uit op grofweg 2 keer de gemiddelde verkoopsprijs...  Dan snap ik het wel ja...


Dus er was iets mis met de financiële gezondheid?  8)7

;)
Joke - Kick - Snare - Crash - Applause
Yamaha Maple Custom Absolute / Sabian / Vic Firth

paQ

#13
okt 26, 2011, 19:31 Last Edit: okt 26, 2011, 19:31 by paQ
Ik las in die advertentie dat er lagere prijzen gelden dan in hun webwinkel


en ook op de site:
Citaat

I.v.m. gezondheidsredenen gaat Vriese Music Palace sluiten!

De leegverkoop vindt uitsluitend plaats in onze showroom. Cash & Carry! Wij zullen al onze muziekinstrumenten afprijzen en u betaalt uiteraard minder dan onze internetprijs in onze webshop! Door de verwachte drukte zullen wij geen opheffingsprijzen via Email of per telefoon verstrekken. Kom daarom naar onze showroom en profiteer.

Verkoop reglementen:
1. Instrument kiezen.
2. Betalen met cash of pin.
3. Direct meenemen (piano's en vleugels kunnen worden bezorgd)
4. Garantie: fabrieksgarantie via service centers.

Fur-D


Ze zullen de redenen er wel voor hebben, maar ik zou de webshop ook aanpassen.

Ze willen ook geen prijsindicaties geven over de telefoon. Straks kom je daar, en gaat er van alles maar 10% af  :X

Doetinchem, of all places..
Joke - Kick - Snare - Crash - Applause
Yamaha Maple Custom Absolute / Sabian / Vic Firth

harmen 18

Ben ik ook bang voor.

zelfs als je vraagt naar een compleet drumstel krijg je geen prijs.......


Technobeat


Dus er was iets mis met de financiële gezondheid?  8)7

;)


Grappen over slechte gezondheid kan ik niet echt waarderen .
De eigenaren ken ik persoonlijk redelijk goed , en het zijn keiharde werkers die alle ziel en zaligheid in het bedrijf gestoken hebben .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Fur-D


Grappen over slechte gezondheid kan ik niet echt waarderen .
De eigenaren ken ik persoonlijk redelijk goed , en het zijn keiharde werkers die alle ziel en zaligheid in het bedrijf gestoken hebben .


Luister, de fysieke gezondheid van een persoon zal ik niet bagatelliseren, maar een grapje moet kunnen.

Sorry als ik je gekwetst heb desalniettemin.

Kan je ons meer vertellen over de prijzen dan????
Joke - Kick - Snare - Crash - Applause
Yamaha Maple Custom Absolute / Sabian / Vic Firth

marnixkwd


maar als de zaak zo goed loopt, dan verkoop je hem toch?


Dan moeten er wel mensen zijn die het over KUNNEN?WILLEN kopen.

paQ

Nah

Als je een goedlopende zaak hebt, is je zaak de voorraad & goodwill waard. (en eventueel onroerend goed)

Je voorraad uitverkopen en stoppen is je goodwill weggooien. En dat is toch echt je pensioen   

Fur-D


Nah

Als je een goedlopende zaak hebt, is je zaak de voorraad & goodwill waard. (en eventueel onroerend goed)

Je voorraad uitverkopen en stoppen is je goodwill weggooien. En dat is toch echt je pensioen   


Hier ben ik het mee eens. Ik vraag me af wat er gaat gebeuren met het spul wat overblijft. Het lijkt een zeer acute beslissing terwijl een leegverkoop heel lang gaat duren. In ieder geval is het meer rendabel de zaak te verkopen dan na een leegverkoop de stekker er uit te trekken.
Joke - Kick - Snare - Crash - Applause
Yamaha Maple Custom Absolute / Sabian / Vic Firth

Harre


Nah

Als je een goedlopende zaak hebt, is je zaak de voorraad & goodwill waard. (en eventueel onroerend goed)

Je voorraad uitverkopen en stoppen is je goodwill weggooien. En dat is toch echt je pensioen   


Dan zou je bijna zeggen dat de zaak niet loopt en daardoor niet of nauwelijks te verkopen is, of dat bewust de keuze is gemaakt een eind te maken aan deze winkel in verband met de gezondheid, zoals het dan zo wazig omschreven is. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je niet wilt dat je zaak voortgezet wordt als het je zelf om wat voor reden dan ook niet meer lukt.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

marnixkwd

Ze zullen er vast iets wat langer over nagedacht hebben dan ons... we weten de precieze redenen niet dus ik denk dat het slim is om er niet te veel over te speculeren.

paQ

Er wordt wat vaag gedaan over prijzen of kortingen.
Als je dan ineens besluit te stoppen in je nieuwe paleis (waar zo een hindoestaanse stoffenboer in kan) dan krijg je vragen.

Er zijn er meer omgevallen de afgelopen jaren. En daar zal ook ongetwijfeld iedereen keihard gewerkt hebben en het desondanks niet hebben gered.

Fur-D

#24
okt 26, 2011, 23:42 Last Edit: okt 26, 2011, 23:43 by Fur-D

Ze zullen er vast iets wat langer over nagedacht hebben dan ons... we weten de precieze redenen niet dus ik denk dat het slim is om er niet te veel over te speculeren.


Nou gooi er maar een slotje op dan, we mogen niet meer speculeren.
Joke - Kick - Snare - Crash - Applause
Yamaha Maple Custom Absolute / Sabian / Vic Firth

Omhoog