Dubelle baspedaal

Gestart door Me, nov 21, 2013, 20:24

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Me

Hey

Ik zou metal beginnen spelen en daarom een dubbelle baspedaal willen kopen.
Aangezien ik 15 jaar ben en niet aan een vakantiejob geraak is budjet echt max 300 euro.
Heeft er iemand toevallig 1 liggen die hij/zij wil verkopen?
Tips voor degelijke pedaals zijn ook welkom :) :D

Rick

Voor 350 euro beginnen de meeste high end pedalen in de muziekwinkels. Op marktplaats zit je voor tussen de 170 en de 220 goed voor een iron cobra, speed cobra, eliminator, DW5002, mapex falcon enz. Rond de 300 heb je een tweedehands DW9002 of een Sonor Giant Step of een Demon Drive.

Je kunt altijd vragen stellen. Wat voor pedaal heb je nu en vind je dat fijn spelen?

dunDaan

Een nieuwe DW5000 kost bij thomann nog geen 300,- dus mij lijkt dat je budget voldoende toereikend is om eens rustig marktplaats/speurders/enz af te struinen.
Wil je echt tegen de lichtsnelheid aan spelen dan is een direct drive wel aan te bevelen (bv Axis, Pearl Demon), dat zul je met je budget wellicht net redden, maar dan zul je geduld moeten hebben, want die worden 2e hands niet zoveel aangeboden.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Rick


Een nieuwe DW5000 kost bij thomann nog geen 300,- dus mij lijkt dat je budget voldoende toereikend is om eens rustig marktplaats/speurders/enz af te struinen.
Wil je echt tegen de lichtsnelheid aan spelen dan is een direct drive wel aan te bevelen (bv Axis, Pearl Demon), dat zul je met je budget wellicht net redden, maar dan zul je geduld moeten hebben, want die worden 2e hands niet zoveel aangeboden.


Dat is een oudere serie DW5002, wel goedkoper, maar de meest recente serie 5002 pedalen kosten 450,-

Bluebe

Ik heb nog een DW2000 pedaal liggen, hij ziet er nog netjes uit en ik vindt het persoonlijk erg fijne pedalen alleen ben ik overgestapt naar Tama en wil ik ook graag Iron Cobra pedalen. Ik heb even geen eigen foto bij de hand maar dit is hem: 



Het pedaal (zit geen koffer bij) en de sleuteltjes/reserve onderdelen mag weg voor 110,-. Ik verstuur hem alleen niet, hij is op te halen in Dwingeloo (Drenthe) of Apeldoorn (Gelderland). Als je wilt kan ik nog even foto's maken en sturen zodra ik weer bij mijn drumstel ben.   
Tama | Sabian HHX | Zildjian A Custom / K Hybrid

Stokmans


Omhoog