Yamaha DTX-MULTI 12 MultiPad

Gestart door Wichert, jan 02, 2021, 13:10

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

drfill

wichert, dat kabeltje van mij kost 7 euro,  en als je een mengpaneel bij thomann besteld
(welke dan ook) kun je 30 dgn retouren.. dan kun je alles proberen.. dat zou ik doen?
over een mengpaneel wil ik nog zeggen, elk merk klinkt anders (vooral over koptelefoon)
nou kun je dit bijregelen (eq) maar toch zijn ze niet 'hetzelfde' dus van tevoren weten is moeilijk..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Wichert

Bedankt voor je reactie. Daar heb ik wat aan!

animal

Graag gedaan

animal

#28
jan 15, 2021, 16:57 Last Edit: jan 15, 2021, 17:11 by animal
Dit forum is toch om vragen te stellen over alles wat met drummen te maken heeft, of niet? Waarom dan zo'n klote opmerking "zich er niet in willen verdiepen". Ik vraag het de mensen die het zo goed weten en dan krijg ik dit te horen.

Was helemaal niet specifiek aan jouw adres gericht, maar algemeen bedoeld, als iemand geen tijd/zin heeft zich in de techniek te verdiepen, moet ie er niet aan beginnen en wat alhambra aangeeft, zo min mogelijk apparatuur er tussen erbij zetten.

Kennelijk ben je vergeten hoe vaak ik je al (geduldig) van advies heb voorzien, in topics maar ook via PB, maar bekijk het lekker, ben wel klaar met je na zo'n reactie,

Wichert

#29
jan 15, 2021, 17:57 Last Edit: jan 15, 2021, 18:01 by Wichert
Voelde mij in deze echt aangesproken. Ik heb er zelfs een boek over aangeschaft. (tipboek: versterkers en effecten) Vandaar mijn reactie, Hiervoor mijn excuses.

67Deadman

Zo dus. Een eenvoudig klein mixertje :

Hier zitten 3 keyboards op aangesloten en dan ook nog de Yamaha DTX900M





Daar kan je dan ook de Multi pad op bij aansluiten

Omhoog