Dtxplorer volume

Gestart door DavidB, okt 12, 2017, 23:26

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

DavidB

Hallo, als beginner heb ik een gebruikte dtxplorer gekocht. De set is in goede staat. Ik heb de backupbatterij van de trigger module vervangen en teruggezet naar fabrieksinstellingen.

De set lijkt goed te werken, maar er is iets vreemds: het volume van de drumpads is veel zachter dan de metronoom en de songs. Om een song mee te kunnen spelen moest ik het song volume op 3 instellen.

De songs en de metronoom zijn dus zeer luid, de drums zeer zacht. Alle instellingen staan op default.

Is dit normaal bij de Dtxplorer? Wie heeft de gouden  tip...

kaboemba

Voor zover ik het kan zien kan je het volume instellen van de klik, van de song en van de drumsvoices maar ik zie nergens dat je het voor alle pads in 1 keer kan doen.
Wat ook nog uit kan maken is het trigger type wat je kiest, althans wel bij de dtx700.
En wat je ook kan bijstellen lees ik net in de handleiding is de trigger gain, p26

DavidB

Bedankt voor je hulp! Ik kwam tot dezelfde conclusie. Misschien valt er wat bij te sturen dmv trigger type, speed en curve. Maar alles staat default dus waarom zijlijnen de pads dan zo zacht? Is het volume bij jou gelijk?

Omhoog