Yamaha DTX Mulit 12 Sounds op Roland SPD-S ?

Gestart door 67Deadman, jun 10, 2016, 11:09

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

67Deadman

Goedendag,

Heeft er iemand al eens geprobeerd om de sounds van de Yamaha DTX Mulit 12 op een Roland te krijgen ?

Die van de SPD-SX heb ik er al op staan maar dat is Roland => Roland.

Stond weer eens te kwijlen bij dit percussie pad en die sounds bevallen me zeer.

musiqman

Als het makkelijk kon had ik het gedaan voordat ik m verkocht. Helaas zal je ze stuk voor stuk moeten opnemen en importeren (dat laatste gaat wel lekker makkelijk op de SX)

67Deadman

Maar dan moet ik wel een DTX Multi 12 hebben om die geluiden op te nemen. Dat zal lastig worden. Importen zal inderdaad het probleem niet zijn.
Als ze de die Yamaha DTX Multi 12 en de Roland SPD SX eens zouden combineren tot 1 apparaat.

De YAMALAND MULTI-SX. Dan zal je een perfect apparaat hebben.

musiqman

De functies, bedieingingsgemakt en het gewicht van de SX, de sounds van 12 en een frisse look. Dan heb je de ultieme pad.

langepapa

hoe heb je die van de spd sx op je s gekregen? ik ben nog vers namelijk:) en heb pas een sps s gekocht, weet nog van niks maar die samples zijn verder ontwikkeld neem ik aan.

67Deadman

hoe heb je die van de spd sx op je s gekregen? ik ben nog vers namelijk:) en heb pas een sps s gekocht, weet nog van niks maar die samples zijn verder ontwikkeld neem ik aan.
Ik heb een SPD-SX gehad en daar zit oa het cd bij met de mp3 tjes van alle samples. Die kan je dan via je je geheugenkaart op je SPD-S zetten.

67Deadman

Ik heb een SPD-SX gehad en daar zit oa de
cd bij met de mp3 tjes van alle samples. Die kan je dan via je je geheugenkaart op je SPD-S zetten.

Omhoog