customized beginnersset

Gestart door TSdrums, jun 16, 2013, 14:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

TSdrums

jun 16, 2013, 14:19 Last Edit: jun 16, 2013, 16:29 by TSdrums
Ik heb al meer dan 6 jaar lang een Hayman drumstel, bij aankoop was hij rond de 300 euro, het is dus een goedkoop basissetje. Een paar maanden geleden begon de zwarte finish wel een beetje te vervelen en heb er toen dit van gemaakt:

http://s1280.photobucket.com/user/Tom_Schoone/media/drums_zps3fd22a4e.jpg.html

Hans

Erg mooi man.

Wellicht proberen om de foto's te linken vanuit hier (anders mis je gewoon publiek, en dat is zonde ...)

Jenslathouwers

netjes !! Ik hou er zelf ook wel van om af en toe wat drums te customizen ed.  *O*
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Technobeat


Dat ziet er wel even héél anders uit dan het standaard zwart , keurig gedaan hoor  8) .
Zou je wat grotere foto`s kunnen uploaden , want ik ben wel erg benieuwd .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

taco

ziet er netjes uit?

Wouter

Gaaaaf gedaan! je hebt me geinspireerd om mijn hayman (mn eerste setje, jaja, ik heb hm nog :X) te customizen. Kan toch alleen maar beter worden 8)7. Hij staat nu in de verf en ik post snel foto's!

Jenslathouwers

Is de lichtere tint gewoon blanke lak of echt een laagje verf?
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Wouter

Nou, daar gaat ie dan.. Mn eerste kitje ander kleurtje gegeven. Door een Yamaha Rock Tour Custom kwam ik op het idee voor een matte finisch, donkergroen vond ik gaaf er uitzien.

Toen ik eenmaal de wrap helemaaal van de Hayman had afgehaald kwam ik er achter dat ik daar toch iéts voorzichtiger mee had moeten doen, je ziet nu namelijk nog steeds plekken zitten waar ik stukken hout en splinters heb meegetrokken met de wrap.





Voor een kit die ik eigenlijk toch nooit meer gebruik vond ik het de moeite waard. Weet wat ik de volgende keer anders zou doen maar ik vind het resultaat ook wel oké. Nu mag mn neefje hm hebben.  *O*

paQ

zet je foto's even in je public folder, dan rechtermuis > copy public link


Wouter





Lukt t nu? 8)7

Harre

Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Technobeat


Ziet er strak uit Wouter ! :Y


BTW , je kunt altijd bij het opmaken van een post het resultaat bekijken door op '' bekijken '' te klikken .
Dan heb je nog de mogelijkheid om dingen aan te passen , is alles oké klik dan op '' verzenden '' . :)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Wouter


Ziet er strak uit Wouter ! :Y


BTW , je kunt altijd bij het opmaken van een post het resultaat bekijken door op '' bekijken '' te klikken .
Dan heb je nog de mogelijkheid om dingen aan te passen , is alles oké klik dan op '' verzenden '' . :)


Kwam er net ook achter idd, maar thx!

Omhoog