Barbapapa drumkit

Gestart door Dobbeljoesidok, feb 24, 2013, 14:23

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Dobbeljoesidok


Bij niet-gecoate vellen kun je met nagellakremover en wat wattenstaafjes/tissues de logo's er eenvoudig af poetsen.


Behold the result! :)

Harre

Top!  :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Technobeat


Nice . :)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

animal

#53
sep 08, 2013, 17:14 Last Edit: sep 08, 2013, 17:16 by animal
Mooi hoor, chic  :Y

Leon

Ik herken je nu pas Jos haha! Ziet er mega gaaf uit man, is dit voor verkoop of hou je alles zelf?

En waar zijn de SJC kits gebleven? :)

Dobbeljoesidok


Ik herken je nu pas Jos haha! Ziet er mega gaaf uit man, is dit voor verkoop of hou je alles zelf?

En waar zijn de SJC kits gebleven? :)


Thanx, ik wil het op den duur wel graag gaan verkopen, want ik moet ook nog normaal door m'n huis kunnen lopen. :P
Die SJC's heb ik nog steeds. Eén staat opgesteld en de ander staat in een hoekje te huilen. De acrylic basdrum doet dienst als woonkamerdecoratie.

Dobbeljoesidok

En weer een nieuwe kit af!
Maten: 18x22, 7x12, 16x16
Finish: mat kobaltblauw met op elke ketel hele subtiele nachtblauwe dolfijnen, die van kleur veranderen door de ronding van de ketels.
Overig: chrome hardware, 7/8 offset mini tube lugs, extra brede reso spanrand op kick.






richardcs65

Dol fijn  ;) Maar moet eerlijk bekennen dat ik alleen op de 2e foto een staart zie.
Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

NathanR

Na goed zoeken vond ik ze op alle toms.
Gave kit hoor!

Technobeat


Mooi gemaakt . :Y
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Dobbeljoesidok

Het zijn dolfijntjes met vleugels. De kleur is iets donkerder, waardoor ze niet opvallen. Dat is dus ook gelukt haha. De foto's zijn overigens gemaakt met een niet al te beste camera. In het echt zijn ze beter te zien.

5150

waarom die boterham op het voorvel ?
***...in-between-drums...***

Dobbeljoesidok


waarom die boterham op het voorvel ?


Die boterham stamt af van een cartoon die ik vroeger maakte. Een broodje met armen, benen etc. Ik heb het striptekenen na mijn middelbare school niet meer opgepakt en wilde er toch wel graag iets mee doen. Tijdens het ontwerpen van een logo kwam ik op het idee om de omtrek van mijn cartoonfiguur te gebruiken.
Het is een soort inside joke voor mijzelf. :)

animal


Die boterham stamt af van een cartoon die ik vroeger maakte. Een broodje met armen, benen etc.


Dat heeft iemand destijds van je gezien (afgekeken).................later de boterham vervangen door een spons ................ en er schat hemeltje rijk mee geworden. :X

Dobbeljoesidok


Dat heeft iemand destijds van je gezien (afgekeken).................later de boterham vervangen door een spons ................ en er schat hemeltje rijk mee geworden. :X


Ik heb het er nog steeds moeilijk mee...
Hieronder mijn logo in stripvorm.


animal

De gelijkenis is treffend.

Technobeat


Idd , dus is Spongebob eigenlijk een matige kopie van het origineel dat Dobbeljoesidok heeft ontworpen .
Het leven kan soms wreed zijn . :/
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Dobbeljoesidok

Drumstel is van de week afgeleverd bij de nieuwe eigenaar. Hij doet het!  *O*


5150

Wauw..je bouwt ook linkshandige kits ?....
***...in-between-drums...***

Rick


Wauw..je bouwt ook linkshandige kits ?....


Super handig! Ik ben ook al jaren op zoek naar een paar linkshandige drumstokken. Nergens te krijgen!

Dobbeljoesidok


Super handig! Ik ben ook al jaren op zoek naar een paar linkshandige drumstokken. Nergens te krijgen!


Altijd lastig... twee linkerhanden :p

Leon

Ik zag hem al voorbij komen op facebook! Knap werk weer zeg!

richardcs65

+1 voor linkshandige kit   ;)
Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

Joep

#73
nov 06, 2013, 17:27 Last Edit: nov 06, 2013, 17:29 by Joep
Ik zat ook al te denken 'vanwaar in hemelsnaam die boterham?'
Vervolgens dacht ik 'Oooh is natuurlijk een basdrum en twee toms van boven gezien!'
Blijkt het toch gewoon een boterham 8)7

Misschien omdat je er je brood mee verdient?
...
...
...
Badum kssh

Dobbeljoesidok


Ik zat ook al te denken 'vanwaar in hemelsnaam die boterham?'
Vervolgens dacht ik 'Oooh is natuurlijk een basdrum en twee toms van boven gezien!'
Blijkt het toch gewoon een boterham 8)7

Misschien omdat je er je brood mee verdient?
...
...
...
Badum kssh


Men ziet er ook weleens tieten in. :)
Die link kan ik ook wel leggen. Hehe
Ik vind het iig leuker om zo'n contour logo te hebben dan een standaard rechthoek oid.
Mijn brood verdien ik er niet mee. Het is naast het drummen weer een andere dure hobby.

Omhoog