karmadrempel

Gestart door paQ, nov 11, 2011, 23:34

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

FeltMi

Welk merk?  :)

Btw, karma +1  :+
Roland TDW-20 plus | Sennheisser HD-280 Pro | Pearl HW

Harre


Experiment:
Ik stel een krat bier beschikbaar voor diegene die als 10e in deze thread meld dat ie mij +1 karma geeft (en mijn karma ook omhoog is gegaan :)) je mag max 3 karma geven....


Waardoor je van mij geen enkel karma puntje krijgt, om de eenvoudige reden dat ik niks met bier heb. Zet er een goede fles whisky op...

Geintje natuurlijk, maar ik snap je punt.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Erik


Precies, of je karma hebt of niet maakt toch niet uit.
't is namelijk te beinvloeden, denk aan vriendschappen of andere zaken.

Experiment:
Ik stel een krat bier beschikbaar voor diegene die als 10e in deze thread meld dat ie mij +1 karma geeft (en mijn karma ook omhoog is gegaan :)) je mag max 3 karma geven....


Ik vrees dat het nog gaat werken ook. Ook al is het duidelijk dat je een grap maakt.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Hoefnix

Haha, inderdaad het is een geintje. Al kom ik de belofte van een krat bier wel na ;)

Plam

Ik heb ook zonder reden(?) -1 Karma  :'(

Plam

-2....

Joris

Ja lekker doelloos, ik zie de meerwaarde er ook niet van.

paQ


Ja lekker doelloos, ik zie de meerwaarde er ook niet van.
waarvan?

Jochem

#33
nov 14, 2011, 17:20 Last Edit: nov 14, 2011, 17:27 by Jochem
Het karmasysteem dus.

Joris


paQ


Dat karma gedoe.


je klikt anders lekker mee ;)

hoor ik daar riet ritselen? ;)

Dries


Dat jij niets kan ontdekken wil niet zeggen dat het geen reden heeft natuurlijk......


Hahaha..  *O*
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

drummermaarheeze

Heb opeens ook -1 terwijl ik echt braaf geweest ben...
-O-
Als ik nou wist waarom kon ik t goedmaken...

Technobeat


En nu heb je een + 1 karma , het kan verkeren .......
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drummermaarheeze


En nu heb je een + 1 karma , het kan verkeren .......
*O*

dmenace

Ik heb het allemaal niet gelezen en Karma bestaat op het andere forum volgens mij niet. Voor mij klinkt het als iets uit Southpark. Waarom een drempel?

Karel1975

Karma mag van mij afgeschaft worden het heeft voor mij geen toegevoegde waarde.
Dit is ook het eerste forum waar ik actief ben wat het heeft maar op alle andere fora is ook zeer snel de reputatie van iemand duidelijk,daar heb ik geen karma systeem voor nodig.
Gewoon goed lezen en je eigen mening vormen vind ik persoonlijk belangrijker.




(ook ik heb er een paar uitgedeeld om mensen weer om 0 te krijgen 8)7)
Groeten Karel

Erik

Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

ArcticLight


Wat ik een beetje mis is een 'karmageschiedenis'. Op een ander forum waar ik ooit actief was kon men ook karmapunten aan iemand toekennen, maar dan moest je een reden opgeven en dit werd meteen gelinkt aan de desbetreffende post. Zo kun je dus nalezen waarom je die punten (of minpunten) hebt ontvangen en bij welke post. Dat forum draaide wel op totaal andere software, dus ik weet niet of het mogelijk is.

Ik denk ik quote 'm nog maar eens, want ik kreeg er geen reacties op.. of is dit zo'n slecht idee? :')

paQ

Dat kan...
verplicht reden opgeven
en/of dat je ontnomen of toegekende karma te zien is voor jezelf.

Dries


Dat kan...
verplicht reden opgeven
en/of dat je ontnomen of toegekende karma te zien is voor jezelf.

Dat zou in principe nog een redelijke aanvulling zijn inderdaad, dan is het nog wat duidelijker waarom iemand wel of niet waardevol is op het forum.
Overigens ben ik wel van mening dat het uitdelen anoniem moet blijven. Als het zichtbaar is wie je plust of mint dan verdwijnt de gehele waarde van het karma-systeem.
Voor sommigen heeft het al geen waarde, maar ik vind het wel prettig om te zien wat mensen nou waardevol vinden en wat niet. Wie er zo over denkt is niet belangrijk.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

paQ

ik zou juist andersom denken
verplichte reden = drempel
zien wie het doet = eerlijk

mangoie

Brace yourselves, karma war is coming. Genoeg mensen die dan een -1 teruggeven.

paQ

yep, ik zie ook nog niet echt reden om het in the open te gooien

rtniels

kunnen we niet gewoon karma punten toekennen aan een geplaats bericht in plaats van aan een persoon?
Ik vind het systeem weining meerwaarde hebben zoals het nu is....

Omhoog