test 1... 2.... 3...

Gestart door paQ, mrt 28, 2015, 21:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Hoefnix

Dat is net iets anders: hier ga je naar het laatste bericht.
Ik bedoel: ga naar het laatste door mij gelezen bericht. Dat hoeft dus niet het laatste bericht uit een draad te zijn.

paQ

Dat is net iets anders: hier ga je naar het laatste bericht.
Ik bedoel: ga naar het laatste door mij gelezen bericht. Dat hoeft dus niet het laatste bericht uit een draad te zijn.
ah.. nee daar voorziet het forum niet in.

Nijlpaard

ah.. nee daar voorziet het forum niet in.

:?

Als je op "Nieuw" in de lijst met ongelezen topics topics klikt ga je meteen naar het laatst gelezen bericht.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

paQ

Krijg nou tieten! :D

Hoefnix

aaa, die nieuw! super @Nijlpaard!

Panda-Beer

Welcome back  :w
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

Nijlpaard

Komt de youtube insluiting nog weer terug ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Nijlpaard

BTW. Ik zit het nu op mijn macbook te bekijken. Forum ziet er errug goed uit op alle apparaten :Y

No need for tapatalk here  8) 
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

MatiZ

Das een net forum hoor.. eindelijk van alle problemen af :)
Gretsch Renown Maple (Blue Metal) | Gretsch 13" Mark Schulman snare | Zildjian A Custom cymbals | DW hardware | Jobeky L/V Real feel cymbals | Jobeky triggers | ATV aD5 module

paQ

OK... Aangaande de tijdsinstellingen.

Die staan nu correct.
Als je toch nog de verkeerde tijd ziet staan, dan staat dit op je profiel onjuist ingesteld.

Ga naar je profiel > Look & Layout
en verander daar de tijdzone.

leeqnl

:)

en VIP acces ;)


dat automatiseren van de abonnementen was trouwens een van de zaken die het meeste tijd (en geld :D, he? @leeqnl :P ) heeft gekost...
Ach, iets van 30 cent ofzo. Als dat al een probleem moet zijn... Het kostte totaal een stuk meer uren (en frustratie)!

Wel grappig. Ben je een weekend onverwacht weg, kom ik nu net op het forum denk ik: "Heb ik nou de verkeerde URL ingetyped dat ik op het testforum terug kom???????", blijkt PaQ zo snel te zijn dat alles al is omgezet. Goed bezig!!!!

paQ


paQ

#62
apr 01, 2015, 16:50 Last Edit: apr 01, 2015, 16:56 by paQ
nou... helaas wat gaten en lekken gevonden in het forum (gelukkig niet in de database)

Het kan goed zijn dat het forum zomaar ineens (onaangekondigd) tijdelijk op slot is om e.e.a. te fixen. Het meeste is gelukkig al opgelost in een nieuwe testomgeving (versie 492 ondertussen), maar zoals je zult begrijpen krijg ik het forum nooit 1 op 1 over naar de correct werkende omgeving als de database ondertussen gevuld blijft worden door topics en berichten  :+


Laat ik zeggen... al die 'gasten'  die je ziet, zijn geen forummers. Het zijn enkele leden (nog niet ingelogd en leechers) en enkele spiders. De rest (gros) zijn aanvallers, die niet binnenkunnen overigens, maar dat terzijde.

paQ

Juistem... weer terug met een database zonder fouten  (als het goed is, de tijd zal het leren)

Grappig genoeg hebben veel mensen hun oude avatar ook weer terug *O*

paQ

Na de laatste reparatie zijn er wat dingetjes die ik weer moet implementeren.  Waaronder YouTube tags. 

FYI

patrick76

Verduld, hoe is je dat gelukt?
Begon net aan mn nieuwe avatar te wennen.  ;) Hahaha
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

paQ

Verduld, hoe is je dat gelukt?
Begon net aan mn nieuwe avatar te wennen.  ;) Hahaha
Je kunt je nieuwe weer gewoon uploaden ;)

Paul

@paQ
Kreeg net deze foutmelding bij het uploaden van een foto. Foto met mijn telefoon genomen, geprobeerd te uploaden vanuit Dropbox. Bestandsgrootte is niet te groot. Lijkt erop dat uploaden niet mag als er een punt in de bestandsnaam voorkomt, eerder dan de punt voor de extensie.


paQ

Een te vage naam vrees ik, iig geen logische voor een afbeelding.  Ik zou de beveiligingsinstellingen wat naar beneden kunnen bijstellen


NathanR

Heeft het niet te maken met de spatie er tussen?

paQ

Zou ook nog kunnen :)

Harre

Dat zal de boosdoener wel zijn inderdaad  :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

leeqnl

internet kan niet goed overweg met spaties in bestandsnamen. Dus waarschijnlijk zal de spatie de oorzaak zijn. Daarnaast is het op internet niet verstandig om een punt in de bestandsnaam te plaatsen op een andere plek dan voor de extensie. Afhankelijk hoe de PHP code in elkaar zit, kan dit anders ook problemen opleveren.

Paul

internet kan niet goed overweg met spaties in bestandsnamen. Dus waarschijnlijk zal de spatie de oorzaak zijn. Daarnaast is het op internet niet verstandig om een punt in de bestandsnaam te plaatsen op een andere plek dan voor de extensie. Afhankelijk hoe de PHP code in elkaar zit, kan dit anders ook problemen opleveren.
Dat is een beetje achterhaald, toch? Legio bestanden die je overal vandaan haalt met punten en spaties in de bestandsnamen.
Als in ieder geval duidelijk is waar de fout zat.. Voortaan dus de foto's die mijn telefoon maakt eerst hernoemen.

Hoefnix

Het oorspronkelijke internet kon er goed mee overweg (unix, al moest je wel de juist quotes gebruiken ' of " of `).
Pas na windows server met 8.3 bestandsnamen ging het op internet mis :).

Dus eerst ging het heel erg goed, daarna ging het een hele tijd niet meer en sinds een tijdje kan ook windows er goed meer overweg :).

(En apple fanaten u hoeft niet opgetogen te reageren dat met apple alles beter is -> nee OS X kan er nog steeds niet goed mee overweg :( https://support.apple.com/nl-nl/HT202808 )

Omhoog