Gibraltar SC-USS RIMS mount

Gestart door musiqman, aug 01, 2012, 18:43

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

musiqman

De naam zegt het al, RIMS voor je toms of snares. Inzetbaar van 8''-14'' dus superhandig en super dun dus veel zicht op je ketels en niet zwaar.

Mag weg voor 50,-





Robert-Jan

Eeh op de site waarvan jij de foto' s linked staan ze voor €23,-
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Harre

Niet zo'n slimme zet dit, en ook al een advertentie van een tweedehands kit die 'weg mag' voor dezelfde prijs als een nieuwe... Begrijp met niet verkeerd Musiqman, je hebt veel positieve toevoegingen op dit forum maar door dit soort dingen daalt het vertrouwen toch wel behoorlijk naar mijn idee. En okee, het is maar wat een gek er voor geeft maar tweedehands onderdelen aanbieden voor meer dan twee keer de nieuwprijs gaat me toch een beetje ver.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

musiqman

#3
aug 02, 2012, 17:35 Last Edit: aug 02, 2012, 17:46 by musiqman
Pardon?

Ik heb er om precies te zijn 48,32 voor betaald, en dan heb ik de import en tax niet eens meegerekend (en dan is het nog steeds niet meer dan 2x de nieuwprijs)

Zit nog in de verpakking en de bon is aanwezig.

Los daarvan had ik ook niet gezien dat dit de prijs was totdat RJ er hier wat over zei.

En ik heb helemaal geen kit te koop gezet die weg mag voor dezelfde prijs als een nieuwe (1400 richtprijs is iets anders dan de prijs voor dezelfde tweedehands set voor 1689,- of niet dan?)

Ga iemand anders voor leugenaar of onbetrouwbaar uitmaken maar mij niet. Kom nou gauw.

Je kan me niet bozer maken met dit soort overtrokken nergens op slaande beschuldigingen. Ik verkoop al heel lang en ik vind het veel belangrijker is dat de koper maar gelukkig is en lekker kan spelen.

Hoefnix

Als je er een koper voor kan vinden tegen je vraagprijs is het toch goed.

Harre


Pardon?

Ik heb er om precies te zijn 48,32 voor betaald, en dan heb ik de import en tax niet eens meegerekend (en dan is het nog steeds niet meer dan 2x de nieuwprijs)

Zit nog in de verpakking en de bon is aanwezig.

Los daarvan had ik ook niet gezien dat dit de prijs was totdat RJ er hier wat over zei.

En ik heb helemaal geen kit te koop gezet die weg mag voor dezelfde prijs als een nieuwe (1400 richtprijs is iets anders dan de prijs voor dezelfde tweedehands set voor 1689,- of niet dan?)

Ga iemand anders voor leugenaar of onbetrouwbaar uitmaken maar mij niet. Kom nou gauw.

Je kan me niet bozer maken met dit soort overtrokken nergens op slaande beschuldigingen. Ik verkoop al heel lang en ik vind het veel belangrijker is dat de koper maar gelukkig is en lekker kan spelen.

Ergens snap ik je reactie wel en het was en is ook niet m'n bedoeling om je als onbetrouwbaar of leugenaar neer te zetten. Mocht je dat zo ervaren, dan bied ik bij deze gelijk m'n excuses aan. Ik ken je niet persoonlijk, maar online wel lang genoeg om te weten dat dit niet zo is.

Hoe komt het naar anderen over die je niet zo goed kennen... daar doelde ik eigenlijk op en vandaar dat ik ook schreef over je positieve inbreng op dit forum en daar wil ik dan ook nog wel 'meerdere forums' van maken, want die positieve invloed is er zeker wel. Niet alleen bij de verkoop van allerlei dingen, maar ook in discussies of bij het geven van adviezen.

Het is dan misschien wat krom m'n strot (cq toetsenbord) uitgekomen, maar iemand die naar aanleiding van je advertentie op prijzen gaat zoeken komt op hele andere bedragen uit en zo iemand zou een verkeerd beeld van je kunnen krijgen. Nogmaals, onterecht maar toch...
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Dribbel

Tja het is wat de gek er voor geeft.... maar meestal ga ik kijken online wat het bedrag is wat er gemiddeld voor staat voordat ik iets te koop zet.

Ik kan me daarom de reactie van Harre prima voorstellen.
Het is maar net hoe je het leest. Wat de boventoon is dat je wel vaker een beste prijs hebt voor je spullen.
Wat niet wegneemt dat het dat vaak best wel waard is, maar dat het wel vaak ver boven gemiddelde prijs is die er tweede-hands voor betaald word.
Als ik zou kopen.... zou ik denk ik niet bij jou kopen omdat ik vaak een luttel bedrag bij zou moeten leggen om het nieuw met garantie te kopen.

Waar het om gaat is: ik respecteer je nuttige/waardevolle input, en je persoon. Maar je prijzen zorgen voor discussies, en in die discussie komt je geloofwaardigheid in het geding.
Het is maar net of je dat wil uitdragen....
Ik zeg hoe het voor mij overkomt, en zeker niet aanvallend bedoeld.
Yamaha recording & sabian

Robert-Jan



Je kan me niet bozer maken met dit soort overtrokken nergens op slaande beschuldigingen. Ik verkoop al heel lang en ik vind het veel belangrijker is dat de koper maar gelukkig is en lekker kan spelen.


Dan had je maar moeten kijken wat de huidige prijs is voordat je hem hier neerzette.
Wat jij er voor betaald hebt is niet van belang, iedereen heeft internet en kijkt wat de nieuwprijs is, dat doe jij ook neem ik aan als je iets 2de hands koopt.
Feit is dat je nu 2 nieuwe kunt kopen voor jou vraagprijs..deal with it.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

harmen 18

Maar, dan laat hij hem toch gewoon voor deze prijs staan? Als iemand hem daar voor hebben wil, dan is het mooi. Wil niemand het, ook prima. meer zijn probleem dan het onze.

Als er hier iemand zon ding wil, dan is het duidelijk dat je net zo goed een nieuwe kan bestellen. Dan doe je dat toch gewoon?

En -honderdzesentachtig omdat je advertentie te duur is is onzin. zeker met de toevoegingen die musiqman al gedaan heeft op dit forum +1 dus van mijn kant

musiqman

#9
aug 03, 2012, 08:22 Last Edit: aug 03, 2012, 08:24 by musiqman
Soit.

Het is me duidelijk. Het is gewoon jammer dat er dit soort reacties komen terwijl we allemaal niet meteen een bodemprijs neerzetten en een balans willen tussen de koper gelukkig maken en geen verlies willen maken.

Zoals eerder gezegd. Kijk nog eens goed naar mn RICHTprijzen en je zal zien dat ik zelfs dan nog goede prijzen heb vergeleken met andere tweehands sets/andere spullen (ik hoef er niet aan te verdienen)

Zoals je zegt meestal doe je research.  Doe dat dan ook voordat er af gegeven word op mn prijzen op deze manier waardoor mensen pas een twijvel zouden gaan krijgen over mn bedoelingen die gewoon hartstikke goed zijn.

Deze mount was dan een grote  uitschieter met als enige achterliggende gedachte dat ik dit er zelf ook voor betaald heb en ik dus een andere manier zal moeten vinden om hier niet al te veel verlies op te maken.

Kan je wel zeggen "deal with it" maar dat vind ik behoorlijk respectloos (het is duidelijk, hoef je niet te herhalen en zeker niet zo) en is niet hoe wie we hier met elkaar om zouden moeten gaan. Dat is wederom jammer.

Machiel


Soit.

Het is me duidelijk. Het is gewoon jammer dat er dit soort reacties komen terwijl we allemaal niet meteen een bodemprijs neerzetten en een balans willen tussen de koper gelukkig maken en geen verlies willen maken.

Zoals eerder gezegd. Kijk nog eens goed naar mn RICHTprijzen en je zal zien dat ik zelfs dan nog goede prijzen heb vergeleken met andere tweehands sets/andere spullen (ik hoef er niet aan te verdienen)

Zoals je zegt meestal doe je research.  Doe dat dan ook voordat er af gegeven word op mn prijzen op deze manier waardoor mensen pas een twijvel zouden gaan krijgen over mn bedoelingen die gewoon hartstikke goed zijn.

Deze mount was dan een grote  uitschieter met als enige achterliggende gedachte dat ik dit er zelf ook voor betaald heb en ik dus een andere manier zal moeten vinden om hier niet al te veel verlies op te maken.

Kan je wel zeggen "deal with it" maar dat vind ik behoorlijk respectloos (het is duidelijk, hoef je niet te herhalen en zeker niet zo) en is niet hoe wie we hier met elkaar om zouden moeten gaan. Dat is wederom jammer.
Volledig mee eens.
Neem mij vooral niet te serieus.

Hoefnix

Volgens mij heeft iedereen zijn punt kunnen maken. Nu allemaal even uithuilen en gewoon weer verder. Mag er een slotje op deze thread want het is behoorlijk off topic aan het raken.


paQ

nee, dit is een advertentie

Robert-Jan



Ik vind het op mijn beurt jammer dat je nu spreekt over respectloosheid en omgangsvormen naar mij toe gericht.

Achter de schermen van dit forum hebben we al heel veel issues gehad met advertenties van je op dit forum en ik heb je keer op keer duidelijk het hoe en het waarom uitgelegd. Ik heb wel eens een reactie van je gehad die mijn 'deal with it' opmerking qua respectloosheid en omgangsvorm doet verbleken.

Maar het gaat mij niet om het totaal, het gaat mij hier om deze advertentie waarin je iets aanbiedt voor de adviesprijs met de woorden, 'mag weg voor 50,-' daarmee suggereer je dat je daarmee een matsprijs geeft.
Dat blijkt dus niet zo te zijn, niet alleen ik, maar zoals je kunt lezen krijg je dan dat lezers daar een gevoel bij krijgen dat het niet pluis is.
Jij reageert daar dan heel boos op, terwijl ik denk dat je daar op een andere manier mee zou moeten omgaan en lering te trekken uit de reacties die je krijgt..die zijn namelijk best netjes naar mijn mening.
Daar doel ik op met mijn deal with it opmerking.

Laten we wel weze Wessel, als er ergens op MP een advertentie zou staan met een artikel wat de adviesprijs heeft en die elders voor de helft te krijgen is, dan zou die in het topic 'lachen op marktplaats' voorbij kunnen komen met de nodige opmerkingen..denk je niet?

Ik denk van wel.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

musiqman

#14
aug 04, 2012, 08:42 Last Edit: aug 04, 2012, 08:43 by musiqman
Je mist mn punt nog steeds als je denkt dat ik daarom boos word.
Maar goed laten we het hier afsluiten. Ik verkoop de mount wel met de Asba (daar was deze ook voor)

paQ

#15
aug 04, 2012, 08:44 Last Edit: aug 04, 2012, 08:50 by paQ
whatever...
je schiet uit je slof over dat je voor leugenaar wordt uitgemaakt, terwijl niemand dat zegt. (in tegenstelling tot uitspraken die we achter de schermen naar ons hoofd geslingerd krijgen van je)
En je past je prijs ook niet aan. Is je goed recht, maar dan moet je ook niet miepen.

deze gaat dicht


Omhoog