Drumhok- leegverkoop (bekkens,hardware,drums)

Gestart door tRow, jun 03, 2012, 17:04

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

tRow

jun 03, 2012, 17:04 Last Edit: jun 28, 2012, 23:22 by tRow
Hallo,

omdat ik veel van veranderen hou, ga ik een groot gedeelte van mijn drumspullen verkopen om nieuwe drum spullen te kopen.


Ik zoek: DW9000 hardware (geen pedalen, die heb ikal) Wel; hihat stand, boom/straight stands, snare stands.)

Het volgende verkoop ik:

Pearl snarestand, 30 euro

---- Snarestand 30 euro

Gibraltar flatbase snarestand 35 euro

Pearl B-900 boomstand: 50 euro

(3 KEER!) Gibraltar flatbase stand, 33 euro p/s

Mapex hihat stand: 45 euro

Sonor hihat stand, 40 euro

Tama hp30 pedal 25 euro

Premier straight stand 40 euro

Stagg snare stand 25 euro

Premier snare stand 35 euro

Goedkope standaarden, 2 straight stands, 1 boomstand , samen 20 euro

(3 KEER!) Shure pg56 45 euro p/s

Drumgear 14x6,5 bronze snaredrum (zgan) met puresound wires 280 euro





Maarten Hutman
0625337518
trow@live.nl

Animal baars

Sweet Ride  O+

Het is dat ik geen geld heb 'em van je over te nemen en jij waarschijnlijk geen interesse hebt in een ruil tegen mijn Masterwork ride maar anders....

FoREVer

verkoop je de starclassic ketels ook los? en waar woon je?
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

NathanR

Die Mapex is zoooooooooo mooi!
Als ik het geld had :(

Hoefnix

Bij die tama shellset, zitten daar de lugs enzo wel bij.
Bij hardware denk ik aan stands etc.

NathanR

Ik denk zonder lugs, anders was de prijs wel hoger geweest. (En had Trow hem hoogst waarschijnlijk wel in elkaar gezet, wat vellen erop gedaan. )

:)

FoREVer


Ik denk zonder lugs, anders was de prijs wel hoger geweest. (En had Trow hem hoogst waarschijnlijk wel in elkaar gezet, wat vellen erop gedaan. )

:)


en had ie denk ik ook geen nieuwe drumset meer nodig, maar volgens mij zijn t alleen ketels :)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

tRow

Het zijn idd alleen ketels, of waren, vandaag zijn ze net opgehaald!

NathanR


tRow

Update;

Veel meer hardware nu, wat dingen zijn verkocht en dus uit de post gehaald. Meer foto etcetc.

Jenslathouwers

Is de shure pg52 al verkocht?
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

tRow


Dr.Funkensteyn

Hoi,

die pg56's....hoe oud zijn ze (aankoopbon?) en hoe gebruikt? In soort van vaste opstelling of veel mee op locatie geweest (en veel in en uitgeplugd)
Mapex Orion, Masterwork Jazzmaster, Sabian HH
DW -Workshopserie

tRow

Alleen bij mij thuis gebruikt , en ook niet veel..

Ze zijn nog te koop ja!

Dr.Funkensteyn

Ben jij de eerste eigenaar van dei pg56's?...if so...dan heb je waarschijnlijk wel een aankoopbon met datum van aankoop?!?!!
Mapex Orion, Masterwork Jazzmaster, Sabian HH
DW -Workshopserie

Omhoog