Goedkope china

Gestart door drummermaarheeze, okt 07, 2012, 21:34

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

drummermaarheeze

Voor ik een nieuwe ga kopen ter aanvulling van de repetitieset:
Heeft er iemand nog een goedkope 18" china liggen (Wuhan, Stagg of soortgelijk) waar ie vanaf wil?

Joris

Ufip 18" rough china, 100,-

drummermaarheeze

Bedankt voor je aanbod maar helaas boven budget voor hetgeen dat ik zoek...

FoREVer

http://www.thomann.de/nl/zultan_18_aja_china.htm

weet niet wat je budget is maar deze schijnen heel goed te zijn qua prijs kwaliteit verhouding. en hij is voor 61€ incl verzendkosten niet duur!
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

drummermaarheeze

Dank je, zeker een optie om te overwegen.
Maar ik wilde eerst eens kijken of iemand er nog een china heeft waar ie voor een vriendelijk prijsje van af wil.

Jochem

Ik heb een Thomann China.16" ik vind hem te 'blikkerig, dik' klinken.
Ik heb hem bijna nooit gebruikt. Gebruikssporen zul je er ook niet op aantreffen. Je mag hem kopen voor €25,-

groovemaker

Ik kan niet op tegen de € 25,00 van mijn voorganger,

maar ik heb nog een Stagg 16" China liggen die ik eigenlijk niet gebruik. Uit de vernieuwde DH Series.
Voor € 40,- is ie van jouw. Klinkt lekker smerig.
If it's too Loud you're too old!

drummermaarheeze

Bedankt voor het aanbod allebei! Een Stagg DH lijkt me wel wat, maar ik zou denk ik toch liever een 18" hebben.

josty95


Ik kan niet op tegen de € 25,00 van mijn voorganger,

maar ik heb nog een Stagg 16" China liggen die ik eigenlijk niet gebruik. Uit de vernieuwde DH Series.
Voor € 40,- is ie van jouw. Klinkt lekker smerig.


Daar ben ik best wel geinteresseerd in! Als Drummermaarheeze deze niet hoeft te hebben zou ik hem graag van je kopen.
Nobody beats the drum...

drummermaarheeze


Daar ben ik best wel geinteresseerd in! Als Drummermaarheeze deze niet hoeft te hebben zou ik hem graag van je kopen.


Ik zoek toch nog even verder naar een 18", dus als groovemaker wil verkopen mag je 'm van mij hebben!

josty95

Oke dan wacht ik Groovemaker's reactie af. Ik heb trouwens een mooie 18"Paiste 1000 China te koop. Voor €100,- mag je hem hebben al hoewel ik betwijfel of dat in je budget past;)
Nobody beats the drum...

groovemaker


Oke dan wacht ik Groovemaker's reactie af.


Jij mag em ook kopen hoor! ;-)

Stuur maar even je gegevens over de mail, dan reageer ik even met mijn rekeningnummer enzo, en kan ik em nog voor het weekend op de post doen als je het geld hebt overgemaakt.

Mijn email adres staat wel op mijn profiel van het forum ;)
If it's too Loud you're too old!

Omhoog