Drum-Forum merchandise *

Gestart door Technobeat, mrt 25, 2012, 20:24

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

paQ

deze discussie komt zo elke paar maanden weer opborrelen.
En als er dan ergens iets georganiseerd wordt, haakt 60% af. Helaas, maar zo is het nu eenmaal.

Drummersday: 4 leden
D-day Rimshot, 2 jaar geleden stuk of 7 geleden, vorig jaar misschien 5
drumemrsfestival Ittervoort: stuk of 6 misschien?
drummersfestival tessenderlo: 4??

Dit soort plekken zijn ideaal geschikt om met elkaar wat af te spreken. drums, gear, locatie, alles is aanwezig.


Hoefnix

#51
apr 04, 2012, 09:58 Last Edit: apr 04, 2012, 10:03 by Hoefnix
5 is mischien wat laag :). Samen met 3 andere (minder actieve) forummers ben ik naar Rimshot gereden. Dus dat zijn er al 4. Robert-Jan, Gert en jou heb ik ook gezien, Leon was er volgens mij ook. Achter het mengpaneel en backstage waren ook één of meer drumforummers meen ik te weten.

Denk dat je bij Rimshot vorig jaar al gauw aan 15 man komt als je echt gaat tellen :). In de thread over Gavin's optreden kun je er al meer dan 5 vinden vermoed ik.

Met 15 man en een barbecue en wat (al dan niet alcoholische) drank wordt het al gauw een meeting om nooit te vergeten  :Y. Of barst ik nou van het positivisme (mijn positief karma denk ik dan maar).

Hammar

Dat zegt niets Paq, zo'n drummersdag interesseerd me namelijk weinig. Al die drumdemo's ik vind er maar weinig aan, sorry.

Paul


Dat zegt niets Paq, zo'n drummersdag interesseerd me namelijk weinig. Al die drumdemo's ik vind er maar weinig aan, sorry.

Dat heb ik nou ook.
Drummersdag is in Meppel, Adams-dag in Ittervoort en de Messe nog verder weg. Dat zijn ook geen locaties die gemakkelijk te bereiken zijn met openbaar vervoer. Ik ben bijvoorbeeld afhankelijk van het OV.
Als we een meeting organiseren lijkt het me logisch om dat op een centrale en met OV-bereikbare plek te doen.

Joris

Utrecht lijkt me het meest centraal.

BasV


Met 15 man en een barbecue en wat (al dan niet alcoholische) drank wordt het al gauw een meeting om nooit te vergeten  :Y. Of barst ik nou van het positivisme (mijn positief karma denk ik dan maar).


Kijk, dat zijn nou eens goede ideeën!  :D

Ik heb hier thuis niet de mogelijkheden om zoiets te houden, maar mocht het er van komen zou ik best mee willen helpen met het organiseren ervan.

Erik

En je moet er ook niet van uit gaan dat iedereen aanwezig is. Je kunt wel een drempel afspreken. Als er minder dan 15 man komen, gaat het feest niet door en krijgt iedereen zijn geld terug.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Rick

In het ergste geval huur je gewoon met zn allen een klein zaaltje bij vd valk ofzo....

paQ

ja. Met een flip-over en een dienblad koffie

Nlz


In het ergste geval huur je gewoon met zn allen een klein zaaltje bij vd valk ofzo....

Ik heb er de afgelopen week twee van binnen gezien, en in beiden wil je vooral NIET een meeting houden! :N Wat een draken van panden zijn het zeg! Zeker de laatste van de twee in het immer pitoreske Nuland, die had een heel, heel heftige jaren '70 feel.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Harre

Volgens mij is het ding ook al zo oud en is er sinds dien ook niks meer aan gedaan...  8)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Hoefnix

Ik dacht meer aan een pand in het buitengebied, zodat lawaai geen probleem is.

Maar idd bij vd Valk kom ik al te vaak, niet dat ik er in mijn vrije tijd ook nog wil zijn ;)

Paul


Zeker de laatste van de twee in het immer pitoreske Nuland, die had een heel, heel heftige jaren '70 feel.

Maken we er toch een vintage meeting van?

Hammar

Hoeveel kits passen er in een v.d.Valk zaaltje?

Geen goed plan dus.

dunDaan

De vraag is dan als eerste: wat wil je met zo'n meeting bereiken?? Wil je gewoon gezellig wat ouwehoeren met medeforumleden onder het genot van een hapje en een drankje (of veel drank), of wil je ook dat er demo's gegeven kunnen worden (al dan niet door bekende drummers) en dat je zelf een en ander kunt uitproberen??
Daar moet je in ieder geval rekening mee houden als je op zoek gaat naar een geschikte locatie.
(Desalwelteplus blijft van der Valk niet zo'n beste optie, maar dat is mijn persoonlijke mening)
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Hoefnix

Wellicht wat workshops, onze Duitse oosterburen doen dat met veel succes.
Leden van het forum die professioneel drummen geven tegen een kleine vergoeding workshops.

De opkomst is daar meestal erg goed.

Harre


Hoeveel kits passen er in een v.d.Valk zaaltje?

Veel, want er zijn ook best grote zalen.


Geen goed plan dus.

Inderdaad. Het meenemen van drumkits naar een meeting vind ik sowieso een slecht plan.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Rick


Inderdaad. Het meenemen van drumkits naar een meeting vind ik sowieso een slecht plan.


Ja dat denk ik ook. Het zal best leuk zijn, maar ik vrees voor ongeorganiseerde herrie... En stel iemand loopt wat om...

Lijkt het me leuker om gewoon met zn allen een hapje en een drankje te doen, en gewoon lullen over spullen, koetjes en kalfjes...

Erik

Ik denk ook niet dat het serieus bedoelt was om allemaal de kit mee te zeulen. Zie je me al gaan met een 7-delige kit in de trein  :D
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Harre

Ja, eigenlijk wel...  :Y

:P
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Paul

Misschien wat kleine dingen zoals snares, bekkens, pedalen en accesoires meenemen om te ruilen?

Hoefnix

1 drumstel moet toch kunnen :)

Omhoog