Drum-Forum merchandise *

Gestart door Technobeat, mrt 25, 2012, 20:24

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Rick

Stokken zijn te persoonlijk. Het lijkt me sterk dat iedereen hier met een standaard 5a speelt. Ik niet in ieder geval.

ArcticLight

En dat is toch ook geen manier om reclame te maken? :P

Joris

Waarom moet er zo nodig reclame gemaakt worden, echte liefhebbers nemen de moeite wel om even te zoeken lijkt me

ArcticLight

Met die instelling bereik je dus nooit een groot publiek...

Joris

Is dat het doel van dit forum, groot publiek bereiken?  :P

Paul

Ik heb nog nooit iemand in een shirt zien lopen van eender welk forum dan ook, zelfs niet van de grotere fora (niet per se drumgerelateerd).
Stickers tot daar aan toe; goedkoop om te laten maken, en bijna iedereen heeft wel ergens op zijn/haar gear of koffers een paar stickers van merken en zijn/haar favoriete drumwinkel.

Rick


Ik heb nog nooit iemand in een shirt zien lopen van eender welk forum dan ook, zelfs niet van de grotere fora (niet per se drumgerelateerd).


Ik wel, hoewel vaak niet echt positieve assisiaties naar dat forum er aan over heb gehouden. Stickers vind ik wel een goed plan

harmen 18

Zijn stokken persoonlijker dan kleding?  :? Dacht het niet.

Paul


Zijn stokken persoonlijker dan kleding?  :? Dacht het niet.

Dat betwijfel ik. De keuze voor een stok is, net als kleding, zeer persoonlijk. Al is de keuze van een stok waarschijnlijk op andere criteria gebaseerd.
Wat Rick zegt, we spelen lang niet allemaal op 5A's. Kijk maar eens in het "Wie speelt met welke stok"-topic. Het feit dat er al een topic over bestaat zegt al genoeg.

Rick

Om ff heel zwart wit te zeggen, merchandise tshirts: S/M/L, en misschien XL...

Stokken vind ik nog persoonlijker dan kleding...

Robert-Jan


Om ff heel zwart wit te zeggen, merchandise tshirts: S/M/L, en misschien XL...



Tsss.. :X

Hee maar zoals gezegd, op t oude forum heeft men het al eens geprobeerd, maar het zet gewoon geen zoden aan de dijk. 5 t-shirts en en doos stikkers, het is de moeite denk ik echt niet.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Hammar

Offtopic wellicht, maar een meeting zou ik wel heel leuk vinden!

harmen 18

Ik heb geen behoefte aan nog een zwart shirt en zal hem dus ook niet kopen. In een paar stokken heb ik wel interesse, wat voor soort dan ook. (vage bezemstelen etc. daargelaten.)

NathanR

Tshirt hoef ik ook niet, maar stickers wel :) :D In het muzieklokaal mag ik er dan vast een paar opplakken.. ik weet genoeg plekken waar ik ze kan opplakken :)

Rick

Ik weet ook nog wel een mooie witte stratocaster waar wel een.mooie zwarte drum-forum.nl sticker op kan.... :)

Erik


Offtopic wellicht, maar een meeting zou ik wel heel leuk vinden!


Juist. Persoonlijk contact, iets beleven. Veel leuker dan een t-shirtje.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

DrumDrum


Laten we dan beginnen met de stikkers , als daar genoeg afname van is , en ze worden op stategische plaatsen geplakt , wordt Drum-Forum.nl NOG bekender en krijgen we weer meer drummers op het forum om onze ervaringen mee te delen .

Joris

Is er al een geldschieter?

Animal baars


Offtopic wellicht, maar een meeting zou ik wel heel leuk vinden!


Dat lijkt mij ook wel wat ja.

Rick


Dat lijkt mij ook wel wat ja.


Een forum meeting ben ik altijd wel voor, mits we het redelijk centraal in NL kunnen houden (Utrecht of iets dergelijks?)

Erik

Bij voorkeur bij iemand met een grote achtertuin en een fijne barbecue 8)
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Hammar

Wel kits mee uiteraard!

animal


Wel kits mee uiteraard!


Al m'n kits??? -O-

Joris


Al m'n kits??? -O-


Allemaal  :Y

Ben benieuwd, in het verleden hebben we dit ook wel geprobeerd maar een goede locatie waar iedereen heen wil rijden/reizen was er eigenlijk niet. Het is altijd voor iemand wel weer te ver of wat dan ook. Maar zou wel vet zijn als het een keer door kan gaan.

Hoefnix

Op elke poging wordt geantwoord dat het niet gaat werken.
Merchandise -> nee, oude forum shirts en stickers over
Meeting -> nee, reizen wordt een probleem

Probeer het eens positief te bekijken en gewoon iets te laten lukken. En ja niet iedereen hoeft er heen te gaan. We reizen wel naar Belgie of Duitsland om naar een concert of zo te gaan. Afstand is binnen Nederland (max 2 uur reistijd) gewoon voor iedereen die echt wil goed te doen.

Omhoog