Drum-Forum merchandise *

Gestart door Technobeat, mrt 25, 2012, 20:24

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat

mrt 25, 2012, 20:24 Last Edit: mrt 27, 2012, 07:53 by paQ
Is er door de directie al voorzichtig nagedacht over Drum-Forum.nl mercindice , in de vorm van stikkers - t-shirts - polo`s of andersinds ?
Zelf ben ik graag bereid om met een mooie Drum-Forumstikker op mijn auto rond te rijden of met een T-shirt of polo op braderieën - in de stad en de komende Vierdaagsefeesten te lopen om ons mooie Drum-Forum te spammen .
Zijn er meer gegadigde voor mercindiceproducten ?  Laat maar weten hoe en wat .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

NathanR

Vlaggetjes..  8)


Animal baars

Een mooie D-F.nl sticker op m'n flightcases zou best tof staan :) En een zwarte D-F.nl polo/T-shirt is altijd handig voor het opbouwen en afbouwen.

Hoefnix

Yep, lijkt me leuk herken je elkaar ook snel door.


ArcticLight

Muscinwat...? :P

Maar ik vind het wel een goed idee ja... ik ga niet met shirts rondlopen maar stickers zie ik wel zitten. :)

Technobeat


Leuke polo opzet Hoefnix . :Y
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Rick

Merchandise ;)

Geen slecht idee!

Animal baars


Yep, lijkt me leuk herken je elkaar ook snel door.




Dat smaakt naar meer remakes van bekende logo's. Vette opzet!

leeqnl


Yep, lijkt me leuk herken je elkaar ook snel door.



Ziet er idd erg leuk uit! Alleen moet je wel goed rekening houden met de prijs. Als de producten te duur zijn wil weer niemand ze kopen... Wel een heel leuk idee!

NathanR

Voor een paar stickertjes ed wil ik wel betalen, maar niet voor een polo of shirt :)

Hellwin

Ach kom op joh, iedereen een polo shirt en dan de kraag omhoog............ :F

Shirts en stickers, cool idee! *O*
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Rick

En shirts met rudiments er op, uiteraard  *)

harmen 18

Bedrukte drumstokken, voorvelstickers, pennen, bedrukte vellen (?) etc.

Als het door mensen of drummers (ja, ik weet dat drummers ook mensen zijn) gebruikt kan worden, dan krijg je naar mijn idee meer reclame. Ik kijk bijvoorbeeld bij elke pen die ik gebruik altijd wel even wat er op staat.

Maar hoe ga je dat financieren?

Hammar

Leuk hoor, maar achteraf is er weinig belangstelling voor. Ik geloof dat ex-drumforumbaas Whizzy nog steeds een doos met t-shirts van het oude forum heeft staan.
Eerst maar goed inventariseren dus!

harmen 18

Streepje ertussen zetten en klaar  :)

Rick

Naast dat dit forum wel in goede handen is!

ArcticLight

Ik vind shirts etc. ook iets teveel van het goede... Hou het bij stickers of keycords zou ik zeggen. :)

NathanR

Stickers, flyers.. allemaal prima, polo's, shirts en truien ga ik zelf niet dragen... (stickers en flyers is ook een makkelijke manier om reclame te maken voor drum-forum.nl, plak er een paar op school op en klaar :)


Technobeat


Dus sommige vinden T-shirts en polo`s met het Drum-Forum logo té , ....... maar in welke zin ?
Als in te duur of vind je je zelf dan voor schut lopen of ........ ?

Ieder het zijne natuurlijk , ik wil er best voor uit komen dat ik met veel plezier met mijn hobby bezig ben en mij destijds bij een goed Drumforum , dus NU Drum-Forum , heb aangesloten .

In het dagelijks straatbeeld zie ik mensen die 75,= euro betalen voor bijvoorbeeld een RAW shirt en daarmee reclame voor die firma maken .
Wat is er dan tegen om voor +/- 10,= euro met een shirt van Drum-Forum te lopen ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

NathanR

Ik schaam mij er zeker niet voor, maar ik bouw nergens op e.d. waar ik reclame kan maken, op school loop ik sowieso bijna nooit in alleen een tshirtje, dus dan vind ik het onnodig om zo'n polo/shirt te kopen. Stickers kan ik dan wel weer makkelijk op school rondplakken..! En voor op eigen flightcases etc. :)

patrick76

Een shirt zie ik altijd wel zitten. En stickers weet ik ook wel en plek voor.
Zo gauw het erdoor is, doe ik een bestelling.  :)
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

harmen 18

Andermans flightcase is ook leuk.......... :6 Het liefst een gitarist.......... :6

De ideeën zijn goed, maar voor reclame spul gaat gewoon niet betaald worden. (Nederlanders hè?) Wat eigenlijk vrij logisch is. T-shirts/polo's zijn dan al (te) duur en niet haalbaar tenzij ze gekocht moeten worden, maar dan zie ik nog niet heel veel d-f'ers met zo'n ding lopen.

paulusp


Andermans flightcase is ook leuk.......... :6 Het liefst een gitarist.......... :6

De ideeën zijn goed, maar voor reclame spul gaat gewoon niet betaald worden. (Nederlanders hè?) Wat eigenlijk vrij logisch is. T-shirts/polo's zijn dan al (te) duur en niet haalbaar tenzij ze gekocht moeten worden, maar dan zie ik nog niet heel veel d-f'ers met zo'n ding lopen.


Tenzij je er beter van wordt. Bijvoorbeeld als je korting krijgt als je in D-F shirt loopt of alleen met zo een shirt kunt meedoen aan een prijsvraag oid.

Hoefnix

Een paar stokken is duurder dan een bedrukte polo ;)
Vind jullie wel een beetje erg Nederlands naar beren op de weg zoeken..

Er zijn sites waar je een polo, pet en sticker kan ontwerpen en iedereen mag die zelf bestellen. Dus geen risico van overblijvende voorraden (shirt of polo per stuk). En de prijs, ik zag er al vanaf 10 euro.

harmen 18

Maar een paar stokken gebruikt iedereen (uitzonderingen daargelaten) hier en heb je nodig. Dan moeten het trouwens wel gewoon fatsoenlijke stokken worden.

Bij shirts zijn er gewoon veel mensen die ze niet willen, durven, kunnen (?) dragen ben ik bang.

Omhoog