Ben ik de enige??

Gestart door animal, okt 27, 2011, 23:48

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

animal

Ben ik de enige waarbij het forum bijzonder traag is?
Ik krijg ook vaak de foutmelding "webpagina kan niet worden gevonden". -O-

paQ

Gister weer wat drukte en aanvalletjes.  Was weg vanmiddag maar nu weer af en toe lange reactietijden.

animal

Sinds een halve minuut is het weer prima  *O*.
Eerder deze week merkte ik het ook een aantal keer, maar dacht dat je wellicht met e.e.a. bezig was.
Succes met het "bestrijden".

Cookie

Hier is-t-ie niet vooruit te branden...
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Cookie

En gelijk na mijn vorige posting gaat-ie weer als de brandweer! (zul je net zien...)
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Harre

Gister inderdaad wel het één en ander van gemerkt, maar vandaag tot nu toe geen last.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Technobeat


Hier duurt het ook soms wat langer voor een post geplaatst is , maar nog altijd 100X sneller dan DAAR .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Technobeat


Al een paar dagen gaat het weer e-r-g  l-a-n-g-z-a-a-m met alles op het forum .  :/
PaQ , hebben we nog steeds last van aanvallen en ander onheil ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

ArcticLight


Al een paar dagen gaat het weer e-r-g  l-a-n-g-z-a-a-m met alles op het forum .  :/
PaQ , hebben we nog steeds last van aanvallen en ander onheil ?

Ik heb er geen last van. :?

Nlz

Ligt het gewoon niet aan je computer Techno? Toch eens tijd om van dit barrel af te stappen...

Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Rick


Ligt het gewoon niet aan je computer Techno? Toch eens tijd om van dit barrel af te stappen...




Is dat geen magnetron dan? 8-)

Technobeat


Ligt het gewoon niet aan je computer


Daar ga ik niet van uit NLz , want mijn desktop is vorig jaar November gloedje nieuw aangeschaft .
De internet verbinding is 100% , en de computer is volledig virus vrij .
Het is zo dat de '' traagheid '' zich alleen voordoet bij Drum-Forum.nl , verder nergens .  -O-
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Nlz


Daar ga ik niet van uit NLz , want mijn desktop is vorig jaar November gloedje nieuw aangeschaft .
De internet verbinding is 100% , en de computer is volledig virus vrij .


Neem je nou nog steeds alles wat ik zeg serieus?
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Technobeat


Neem je nou nog steeds alles wat ik zeg serieus?


Dat heb ik eigelijk nog nooit gedaan  :+ maar dit onderwerp wilde ik eens goed onder de aandacht brengen .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Hoefnix

Het forum lijkt af en toe slecht bereikbaar. Meer mensen die daar last van hebben?

Gisteravond (rond 23 uur) en vanochtend (rond 7:30 uur) kon ik het forum niet openen. Ik kreeg een dns-timeout.

Het aantal berichten per dag lijkt ook af te nemen. Dat zou het gevolg kunnen zijn van onbereikbaarheid of iedereen is nu schaatsen :).

Jochem

Ja die dns-timeout heb ik ook weleens, wel alleen 's avonds. Misschien als er (te) veel mensen online zijn?

paQ

De host heeft afgelopen week wederom met DDOS aanvallen te maken gehad, en nu nog steeds.
Afweer is weer opgevoerd en ze houden de servers in de gaten.

Heel veel meer dan wachten tot ze over zijn kun je volgens mij ook niet echt.


Dries


De host heeft afgelopen week wederom met DDOS aanvallen te maken gehad, en nu nog steeds.
Afweer is weer opgevoerd en ze houden de servers in de gaten.

Heel veel meer dan wachten tot ze over zijn kun je volgens mij ook niet echt.


Host hij toevallig ook wat zaken van Buma/Stemra of Brein ?
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Paul

Ik heb het idee dat het forum de laatste dagen weer erg traag is. Laden duurt een stuk langer dan andere websites en soms zelfs een time-out.
Zijn er meer mensen die dit ondervinden?

dunDaan

Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Hans

hier ook wat trager.

paQ

de boel maar eens laten resetten....

dunDaan

Het lijkt erop dat het nu beter gaat ..........
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Hellwin

Vandaag een paar keer gehad dat de site niet wilde openen/niet gevonden kon worden
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Rick

Is mij de laatste aantal weken ook al een aantal keer opgevallen!

Omhoog