foto's als bijlage posten (en bekijken)

Gestart door Otje, mrt 29, 2015, 20:41

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Otje

mrt 29, 2015, 20:41 Last Edit: mrt 30, 2015, 14:17 by paQ
Commentaar van de forumbeheerder Ik heb het topic even afgesplitst. Het zijn twee verschillende post-methodes / vraagstukken



Effe probere...n
... :?







:/ hmmm

Robert-Jan

Hij doet t! :)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

musiqman

Hier op de iPad niet zie ik.  Foto van Bert en fotouit de signature van Otje wel.

paQ

#3
mrt 30, 2015, 09:19 Last Edit: mrt 30, 2015, 09:25 by paQ
Hier op de iPad niet zie ik.  Foto van Bert en fotouit de signature van Otje wel.
da's raar... paar keer refreshen?  (of even cache legen)
edit:  hij moet het gewoon doen hoor.   

Robert-Jan

De foto van bert (oude post uit 2013) zie ik hier wel op de ipad.
De foto van otje is geen signature pic maar een attachment..klik er op en hij wordt groot.
Er wordt nog aan gewerkt om dat in de post te krijgen..toch Paq?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ


musiqman

Op de MBP ook niet (zie ik een gebroken foto icon) caché legen hielp helaas ook niet, erop drukken doet niets. Op de ipad werd deze groot, maar zonder beeld.

Mijn avatar geeft trouwens hetzelfde icon aan.

paQ

Ik vind het maar raar.  Dat je avatar niet meer werkt klopt. Dat was vooraf ook al kenbaar gemaakt.
Als je uitlogt, kun je dan wel de foto zien die otje heeft gepost? Kan alleen nog iets mis zijn met je profiel, iets anders kan ik niet bedenken. 

paQ

@musiqman kun je deze bijlage wel zien? (zijn jouw profielpermissies)

musiqman

Ja die zie ik wel.

paQ

Dan kun je die van Otje toch ook zien?

musiqman

Ja. Nu wel :D

paQ

sounds like cache to me...

musiqman

Raar, niets aan gedaan na mijn een voor laatste post. Maar, het werkt ;)

Technobeat


Hoe hebben jullie je avatar er weer op gekregen , het lukt mij niet .


En van die smiley die ik tijdelijk er voor in de plaats heb word ik ook niet vrolijk :+.
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

paQ

Gewoon bij je profielinstellingen :). Maar dat is een ander topic :p

musiqman

Iets anders, waar zit de bijlage knop tegenwoordig, ik kan m niet vinden of is dat alleen voor betaalde leden?

Paul

Iets anders, waar zit de bijlage knop tegenwoordig, ik kan m niet vinden of is dat alleen voor betaalde leden?
Correctamundo. Bijlage is een extra voor abonnees, evenals V&A advertentie direct plaatsen zonder goedkeuring. Allemaal aangekondigd in het verhuisbericht ;)

Otje

#18
jan 09, 2018, 09:30 Last Edit: jan 09, 2018, 09:33 by Otje
Ik wil is een ander fotootje plaatsen- Avatar heet zo'n  'ding'- geloof ik, onder m'n naam. Want die je nu ziet is nog van vóor de eerste wereld-oorlog. Kben dus inmiddels grijs en wijs.( Nou ja... dat laatste is aan twijfel onderhevig.) En de foto waar jullie inmiddels al jaren mee geconfronteerd worden weerspiegelt allang de werkelijkheid niet meer... . Maar om op de vraag te komen; Hoe krijg ik dat nou voor elkaar: het plaatsen/verwisselen van de foto/avatar
 + Via forumprofiel -> pers.afbeelding-> specificeer avatar via URL ?
En behoort de afbeelding dan van een website af te komen ,

Dees wil ik hebbuh...
https://imgur.com/KcJHDjS

animal

En ik maar denken dat je een jaar of 25 was, dat is idd verleden tijd. ;)

hjs

+ Via forumprofiel -> pers.afbeelding-> specificeer avatar via URL ?

En als je deze url daar neer zet?

https://i.imgur.com/KcJHDjS.jpg

Otje

Nou nee hòor; Sorry. Bovenin het venster - naast m'n naam, wordt de foto  ( https://i.imgur.com/KcJHDjS.jpg )  wél weer gegeven, maar bij de topics 'bij m'n naam, weer niet.

Technobeat

En ik maar denken dat je een jaar of 25 was
Dan heb je wel gelijk Animal , Otje WAS ooit een jaar of 25 .... een jaar of 2 geleden ;)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drfill

of  'just for men' ?   dan klopt je oude foto weer : p           (ben jaloers -kaal-)
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Otje

Nou uhhh, Kan er géeen ... meer van en 't kan me ge r.... verschelen ook
, dan maar geen Avatar of hoe :(  zo'n ding mag heten.

En uhh kben 57 ja: bouwjaar '60. Die goeie ouwe tijd weet je wel: REVOLUTIE / 'make love not war'/ "ban de bom" / Kabouters- Provoos / Zundapps / Puchies / LSD / Sex,Drugs and Rock & Roll en goeie muziek natuurlijk !
Zo.. Ik heb gezegd..."!

Omhoog