creatievelingen?

Gestart door paQ, sep 17, 2011, 12:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Hoefnix

@paintpro mooi..

Waar blijft Nlz eigenlijk met zijn kunstwerkjes...

@BasV: ik heb zelf een Premier en heb op basis van dat logo de volgende gemaakt. Maar dat lijkt natuurlijk erg op die van jou.

Premier:


Sonor, is minder geslaagd:

Erik

IK heb ook een eens een kleine gok gewaagd: Ik heb het op de typografie gehouden. Plaatjes zijn gelijk suggestief, daarmee bedoel ik: je kunt logo's of kits gebruiken, maar net iedereen heeft hier een tama of diecast-hoops etc. De titel is allesomvattend voor dit forum.


PS: het lijkt alsof het alleen tekst is  omdat de background dezelfde kleur heeft als het forum
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Machiel


IK heb ook een eens een kleine gok gewaagd: Ik heb het op de typografie gehouden. Plaatjes zijn gelijk suggestief, daarmee bedoel ik: je kunt logo's of kits gebruiken, maar net iedereen heeft hier een tama of diecast-hoops etc. De titel is allesomvattend voor dit forum.


PS: het lijkt alsof het alleen tekst is  omdat de background dezelfde kleur heeft als het forum

I like.
Neem mij vooral niet te serieus.

Jochem


IK heb ook een eens een kleine gok gewaagd: Ik heb het op de typografie gehouden. Plaatjes zijn gelijk suggestief, daarmee bedoel ik: je kunt logo's of kits gebruiken, maar net iedereen heeft hier een tama of diecast-hoops etc. De titel is allesomvattend voor dit forum.


PS: het lijkt alsof het alleen tekst is  omdat de background dezelfde kleur heeft als het forum

Nu lijk het niet alleen tekst, ik zie er een vak omheen. Door dat te veranderen moet je de achtergrond transparant maken.

NathanR

Die van BasV staat bij mij nog op 1, en die van Erik op 2 :)

Erik


Nu lijk het niet alleen tekst, ik zie er een vak omheen. Door dat te veranderen moet je de achtergrond transparant maken.


Dan heb jij denk ik andere kleuren op het forum. Ik heb exact dezelfde kleur gebruikt, dus er zou geen vak te zien moeten zijn. Enige vak dat ik me kan voorstellen is het denkbeeldige vak om de letters in een rechthoek uitgelijnd zijn.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Anserini

Ik zie ook een vak. Sowieso is om en om elke post een andere achtergrond kleur.  :)

BasV


Dan heb jij denk ik andere kleuren op het forum. Ik heb exact dezelfde kleur gebruikt, dus er zou geen vak te zien moeten zijn. Enige vak dat ik me kan voorstellen is het denkbeeldige vak om de letters in een rechthoek uitgelijnd zijn.


Om de achtergrond transparant te maken moet je in photoshop je achtergrond transparant laten (blokjes dus) en hem opslaan als .png ;)!

Erik


Om de achtergrond transparant te maken moet je in photoshop je achtergrond transparant laten (blokjes dus) en hem opslaan als .png ;)!


Klopt. Was ook niet de bedoeling om de banner transparant te maken. Maar bij mij blend hij dus op een of andere manier exact in de achtergrond. Doet er ook niet echt toe. Als iedereen het mooi vind ben ik blij. Zo niet: ook!
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Nlz


Waar blijft Nlz eigenlijk met zijn kunstwerkjes...

Ghehe, ik heb op pagina 1 een poging gedaan, en daarna niet meer. Ik kan nog wel kijken of ik iets in de "Nlz Art-stijl" voor elkaar krijg, maar digitaal werkt het toch wat minder dan op doek.  -O-
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Paul




PS: het lijkt alsof het alleen tekst is  omdat de background dezelfde kleur heeft als het forum

Ik kies dan toch voor de header van BasV. Wat mij betreft gaat deze iets te ver door in het idee "minimalisme", en wat ik voornamelijk als nadeel zie is dat-ie erg hoog is; slokt veel van de pagina op.

paQ

Dank allen voor de gedane moeite! :)

polltijd!: http://www.drum-forum.nl/index.php/topic,179.0.html

Omhoog