Masterwork Cymbals

Gestart door Animal baars, sep 16, 2011, 09:58

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Animal baars


[...] het beste is dus die sweet ride jatten.. :+


Het is in een kerk dus dat lijkt me geen succes ;) Wel weinig camerabewaking daar maar ik moet het aan de hemelpoort wel uit kunnen leggen :+

Een ritje naar Badhoevedorp lijkt me ook wel weer eens fijn. Is al weer een tijdje geleden dat ik daar koffie heb gedronken :)

marnixkwd

Ik heb laatst een 17'' Iris crash gekocht van Masterwork. Een pracht exemplaar met lekker wat shizzle.. Ik liep me al een tijdje te ergeren aan het scherpe en harde geluid van mij Zildjian K ride. Ben wat Masterwork bekkens bij mijn set gaan hangen en kwam het kwam er op uit dat een Masterwork Iris crash 20'' het beste bij mijn set paste. Een ultieme ''crashable ride'' zullen we maar zeggen..

Hoefnix


Het is in een kerk dus dat lijkt me geen succes ;) Wel weinig camerabewaking daar maar ik moet het aan de hemelpoort wel uit kunnen leggen :+


Aanbieden om deze om te ruilen voor een nieuwe cymbal die vergelijkbaar is? Bij een eerlijke ruil kan je dat vast wel uitleggen aan de hemelpoort :) :)

grohllebol


Aanbieden om deze om te ruilen voor een nieuwe cymbal die vergelijkbaar is? Bij een eerlijke ruil kan je dat vast wel uitleggen aan de hemelpoort :) :)


Of gewoon pastafarian worden, en uitleggen dat je die bekken nodig had om uiteindelijk een vergiet te maken voor zijne heerlijkheid...
http://www.venganza.org/

Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

GospelDrummerLars

arjen van der linden uit amersfoort verkoopt ook masterwork :)
Wat vind jij er van?

Black Page

een stukje verderop in Hilversum zit rebo music ...., hij is zelfs official dealer .. *O*

http://www.rebomusic.nl/bekkens

repelsteeltje

Verslavend spul :) Weer eens wat uitgebreid!




Robert-Jan

Wel ja ..doe es gek..  *O*
Mooi man.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Animal baars

Beste verzameling! Wat heb je precies uitgestald staan op die foto?

5150

Mooi hoor !
***...in-between-drums...***

Nlz

Fraai setje hoor!
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

repelsteeltje


Beste verzameling! Wat heb je precies uitgestald staan op die foto?

Uh, links van boven naar onder:
- 20 inch Avanos ride (beetje sandride achtig vind ik)
- 20 inch Custom ride (wat donkerder)
- 18 inch Custom crash
- 17 inch Resonant crash
- 17 inch Custom crash

en van rechtsboven naar onder;
- 14 inch Avanos hihats
- 14 inch custom hats
- 16 inch custom crash
- 18 inch custom china
:+

Animal baars

Mooi man! Ik had nog nooit van de Avanos serie gehoord.. Is dat een oude serie? Kan er ook maar heel weinig over vinden op 't net. Lijkt uiterlijk een beetje op de Fusion hihats die Paul heeft. En die klonken erg fijn! Zou daar wel een setje van willen hebben voor 'erbij'.

repelsteeltje

Ja, echt fijne platen, stuk voor stuk  :Y

Die avanos ride en hihat heb ik ook beide uit Duitsland. Volgens mij werd MW daar al eerder geïmporteerd en is het inderdaad een oudere serie. Maar daarom niet minder gaaf. Klinken voor mij helemaal goed, donker, maar toch genoeg definitie door de dikte (en niet lelijk pingy).
Tja, die fusion hihat heeft Paul volgens mij van mij overgenomen.. (of was dat n ride?) Of anders toch via iemand anders  *D

Animal baars

Paul had jou Custom Pointer ride voor mijn neus weg gegapt :+ De Fusions kwamen dacht ik bij paQ vandaan.

repelsteeltje


Paul had jou Custom Pointer ride voor mijn neus weg gegapt :+ De Fusions kwamen dacht ik bij paQ vandaan.

Klopt , dan heb ik die destijds aan paQ verkocht  8)7



:+

paQ

en ze lagen hier maar te liggen :P

Paul


Paul had jou Custom Pointer ride voor mijn neus weg gegapt :+ De Fusions kwamen dacht ik bij paQ vandaan.

Dat was een Jazz Pointer ;) Erg fijn bekken, evenals de Fusion hats die ik inderdaad van paQ heb overgenomen. Zijn die trouwens niet eerst via RonnieV gegaan? (kwam ergens nog een oude advertentie van hem tegen en volgens mij zijn er niet zoveel sets van in Nederland).

@Animal Baars
Volgens mij ben jij nu ook voorzien met een prachtige Masterworks ride toch?

Robert-Jan


Dat was een Jazz Pointer ;)


Is precies hetzelfde,alleen de naam is na verloop van tijd veranderd.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Animal baars

Mijn ride is nog steeds niet gewijzigd :( er kwam wat tussen met justitie en snelheid enzo.. Wil je 'em weer kwijt ghehe.

Als mijn huidige 20" ride een nieuw baasje heeft ga ik die 21" ride aanschaffen.

hilbert

#120
jan 13, 2013, 16:37 Last Edit: jan 13, 2013, 16:38 by hilbert

Website
http://www.masterwork.com.tr/


Ik was opzoek naar de site van Masterwork om een paar maten op te zoeken van de Iris serie, maar kwam erachter dat hun site weg is ofzo, staan cymbals meer op. Kan via google ook geen site van hun vinden.

Weet iemand de site van masterwork cymbals?

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

hilbert


http://masterworkcymbals.com/


Bedankt, maar op die site staat bijna geen info (alleen 1 plaatje van de serie en een verkoop praatje). Is er nergens een overzicht van de cymbals met welke serie welke maten heeft, zoals die op hun oude site stond?

Nog een vraag, word de Sehhar serie niet meer gemaakt?

Animal baars

De Sehhar serie wordt volgens mij niet meer gemaakt nee. Sommige zaken hebben ze nog wel op voorraad.

De site van Masterwork is inderdaad om te huilen.. Tijd dat ze daar iets professioneels voor gaan opzetten! Ik moet nog ergens zo'n formuliertje hebben denk ik. En anders kan je altijd naar een winkel gaan voor de folder. Bij Rotterdam Drum Department heb ik pas nog zo'n folder mee gepakt.

hilbert

#124
jan 13, 2013, 21:43 Last Edit: jan 13, 2013, 21:44 by hilbert

De Sehhar serie wordt volgens mij niet meer gemaakt nee. Sommige zaken hebben ze nog wel op voorraad.

De site van Masterwork is inderdaad om te huilen.. Tijd dat ze daar iets professioneels voor gaan opzetten! Ik moet nog ergens zo'n formuliertje hebben denk ik. En anders kan je altijd naar een winkel gaan voor de folder. Bij Rotterdam Drum Department heb ik pas nog zo'n folder mee gepakt.


Bedank, ik ga wel naar Vriese foldertje halen, ligt iets dichter bij.

Omhoog