Aanslag Hihat

Gestart door Citizen Kane, dec 19, 2012, 19:08

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Kn@pestaart

Ik liep al jaren met het idee en heb me nu redelijk goed ingelezen in de materie om ermee te beginnen. Mijn eigen ketels ga ik ook maken. ;)


Rick


Spizzichino gebruikt o.a. citroen voor een patina-look op zijn bekkens. ;)



Helaas kun je in dit geval zeggen: gebruikte....  -O-

Kn@pestaart

Ach, ook in het geval van Johan van der Sijpe... :(

groovemaker

Ik heb een aantal zwarte kleine vlekjes op mijn ride en crash zitten. Op sommige plekken is de kleur van het bekken ook wat verschillend. Die vlekjes willen er niet af. Ook door coatingaantasting?? Ze klinken verder uitstekend en de vlekjes breiden zich niet uit voor zover ik weet. Nog uit begin van topic: een schuurspons heeft ook een zachte kant. Dreft schijnt idd een mooi  zacht en coatingvriendelijk middeltje ze zijn. En ik neem toch aan dat bekkenfabrikanten qua coating toch wel rekening houden met het feit dat er vingerafdrukken op komen?? Is dat niet een van de redenen dat die coating er überhaupt op zit?
If it's too Loud you're too old!

Minty

Die coating is om het bekken glimmend te houden in de showroom.

Anserini

Ufip gebruikt niet eens coating.

paQ

Die hebben ook geen brilliant bekkens :+

Robert-Jan

Welles..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

dan hebben ze ook coating

Robert-Jan

Ufip zelf zegt van niet..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

dan zijn het topicgenerators

Citizen Kane

topicgenerators of niet, het afwasmiddel en een oude (dus wat gladdere) schuurspons hebben hun werk goed gedaan. De groene aanslag was makkelijk weg te halen, gewoon voorzichtig met de groeven mee schoonmaken. Alleen de belettering is een klein beetje grijs geworden (ipv het zwart wat ze eerst waren). Verder ziet het topbekken er weer uit als toen ik hem kocht!

Ik zeg: doel behaalt, dank u voor de tips en verder: spelen met die hap!  :)

Danzel

Is ketchup nu slecht of niet? Ik heb het op een oude cymbaal geprobeerd. Het helpt wel, maar ik zou t nooit op mijn nieuwe K's proberen... Ben nu zelfs bang dat er nog ketchup op mijn cymbaal zit en dat het door het spelen ook op
Mijne niuwe cymbalen komt hahaha:)

Joris

Ik heb ketchup ook een keer geprobeerd maar vond het niet echt geweldig werken.

Omhoog