V&A opschonen

Gestart door paQ, dec 28, 2011, 13:14

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

paQ

Ik zie steeds vaker advertenties waarvan ik zeker ben dat ze niet meer actueel zijn, maar krijg helaas geen report of melding dat ie dicht kan.
Advertenties, in zowel aangeboden als gevraagd, worden voortaan periodiek opgeschoond.
Alle ads ouder dan 2 maanden gaan op slot.

Uiteraard kun je hem opnieuw aanbieden of vragen als het nog steeds actueel is.

Jochem

Toppie, lijkt me dat er toch niemand meer kijkt naar ads ouder dan 2 maanden die niet meer actueel zijn.

Harre

Goed geregeld, anders krijg je een forum met allemaal berichten die er helemaal niet (meer) toe doen.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

FoREVer

Goed idee. 9 VD 10 keer is het al verkocht als ik reageer. Enne zal jouw ook wat minder werk zijn :P
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

paQ

OK :)
het werkt.
V&A en muzikantenbank topics, sluiten automatisch 61 dagen na de laatste post.

FoREVer


OK :)
het werkt.
V&A en muzikantenbank topics, sluiten automatisch 61 dagen na de laatste post.


Moet je nu nog wel een topic report indienen als je iets hebt verkocht?
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

paQ

is wel zo netjes tegenover anderen ja ;)

FoREVer

oki, Goed opgelost zo PaQ
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Loper Boh

Prima plan, dat opschonen.
Misschien kun je zelfs nog een stap verder gaan: i.p.v. op slot zetten na 2 maanden (of wat men zoal wenselijk acht) kun je ze ook gewoon verwijderen.
Dat scheelt de nodige "pagina's".
Ik heb ook een wat oudere advertentie staan, en die zou onder dat regime vallen.
Zelf zou ik er geen bezwaar tegen hebben als die domweg verwijderd wordt; dat doen de "reguliere" advertentiesites (mp, sp) tenslotte ook.
Any objections??
Bronze is beautiful...

paQ

naslag kan best heel handig zijn in V&A ;)

Omhoog