verhuizen...

Gestart door paQ, mrt 18, 2015, 16:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

paQ

mrt 18, 2015, 16:19 Last Edit: mrt 18, 2015, 16:32 by paQ
Het is de afgelopen weken aardig raak zoals je hebt kunnen merken. Veelal trage site, soms helemaal niet bereikbaar, internal server errors, noem maar op.
De uptime is echt verschrikkelijk momenteel (net boven de 99%) en deze host (Versio :( ) is niet voornemens zich te commiteren aan hun eigen garanties e.d.  :N

Ik heb inmiddels mijn andere sites daar al weggehaald en verhuisd naar Sohosted. De ervaring daar, betreffende snelheid en vooral bereikbaarheid, zijn  *O* *O* *O*

Nu begint de ellende van databases, MySQL, directadmin, SMF, heel de reut, en wellicht is wat ondersteuning hierbij wel gewenst. Wellicht kunnen we de quote functie dan ook meteen fixen. Dit forum kost immers alleen maar geld en moeite, dus wil ik hiervoor een beroep doen op een slimmerik die al een hele poos deel uitmaakt van dit forum :)

Voelt iemand zich hiertoe geroepen? *D  (mag ook via PB)

stefan

Ik wil evt wel helpen?
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

paQ

thx :)   ook al wat berichten via PM ontvangen dus dat gaat denk ik helemaal goed komen  *O*
heb je nog php skills Stefan? :P

leeqnl

Zoals al eerder gemeld, ik heb zowel MySQL als PHP skills  :) U meld het maar als hulp gewenst is ;)

Nijlpaard

Let me know if i can help :)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

stefan

Jazeker paQ.. Indien nodig trek ik ze uit de kast.
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

paQ

Eigenlijk gaat e.e.a. achter de schermen best al voorspoedig :)

Wegens wat foutjes in de database gaan er helaas wel van enkelen de avatar verloren, maar die kun je eenvoudig opnieuw uploaden.

(en quoten werkt ook weer ;) )

Animal baars

#7
mrt 22, 2015, 20:59 Last Edit: mrt 22, 2015, 21:00 by Animal baars
Alleen al voor het fixen van het quoten krijg je een dikke +1!

Ik krijg alleen nu wel 3x daags de samenvatting van het Forum in m'n mailbox...

paQ

wuh?  krijg je mail?  (ineens?)

Hans


....
Ik krijg alleen nu wel 3x daags de samenvatting van het Forum in m'n mailbox...


Dat is echt super veel werk voor mij. Als je het niet wil krijgen stop ik ermee hoor, kan ik weer gewoon aan het werk.

Animal baars


Dat is echt super veel werk voor mij. Als je het niet wil krijgen stop ik ermee hoor, kan ik weer gewoon aan het werk.


Het is ook zeker niet dat het niet gewaardeerd wordt! Ik zit hier alleen zoveel van mijn werktijd, dat het voor mij geen toegevoegde waarde heeft. Mensen die van hun baas meer krijgen dan een aanwezigheidspremie en gratis koffie, hebben er waarschijnlijk meer aan ;)


wuh?  krijg je mail?  (ineens?)


Jup. Heb de notificaties nu weer uit gezet. Die stonden op eens aan.. Kleine moeite om het zelf te fixen.

paQ

Deze kan wel dicht :P

Omhoog