Roadie drumvellen

Gestart door NathanR, apr 16, 2012, 20:38

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Nlz

Jaja, probeer het maar recht te lullen  ;)

Met een beetje beleid is er een hoop te bereiken, heb zelfs een logo van een coated vel gekregen. Ik had natuurlijk ook gewoon het vel kunnen draaien, maar nu hoef ik er helemaal niet meer op te letten hoe het vel er op gaat, ghehehe  :+
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

harmen 18

#51
jun 10, 2012, 12:20 Last Edit: jun 10, 2012, 13:46 by harmen 18
Waarom zou je daar zo veel moeite voor gaan doen eigenlijk? Ik doe mijn logo's gewoon richting de tomhouders en dan staat het gewoon netjes leek mij zo.

@nathan:

Je klinkt ineens niet meer zo ethousiast, ben je nog van plan om er mee door te gaan of ga je weer terug naar evan, remo, etc.?

NathanR

natHan. ;)

Haha,

Ehm ik ben inderdaad ook een stuk minder enthousiast. ;) Ik blijf nog wel gebruik maken van de drumstokken, die heb ik nog niet genoeg gebruikt om daar echt een goede mening bij te vormen.

Maar als de Roadie tomvellen ook gaar zijn gaan daar gewoon weer Remo's of Evans op.

@Treklof

Ja ik denk dat je die conclusie wel kan trekken op dit merk. (en dan voornamelijk de drumvellen.)

harmen 18

Oeps, foutje....... :?

Oke, duidelijk, word hem dus niet.

Robert-Jan


Dus.. conclusie; blijf lekker bij de A-merken?
Roadie mag dan veel goedkoper zijn, maar het klinkt alsof je genoegen met minder (kwaliteit) neemt.


Dat lijkt me een logische conclusie.
Kijk, er is op zich niet zo heel veel mis om met wat goedkopere vellen te spelen, maar wat mij van het begin af al duidelijk was is dat dit helemaal geen 'merkvel' is.
Dat kan je al afleiden uit het zeer beperkte aanbod,of bijvoorbeeld aan het feit dat ze geen onderscheid hebben in tom en basdrumvellen..iets wat je bij de ' grote jongens' wel ziet en daar is echt een rede voor.
Wat hier waarschijnlijk gebeurd is dat er iemand naar een aziatische fabriek is gegaan die vellen produceert die we ook tegenkomen op allerlei kits , die we dan weer fabrieksvel noemen .
Je vraagt of er merk zus of zo op kan en voila..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Hoefnix

@nathan: wel super dat je je mening durft bij te stellen op het forum! +1 Zie dat op andere fora nogal eens anders..

NathanR

@Robert-Jan

Ja klopt helemaal wat je zegt. :)

@Hoefnix

Nou daar heb ik nog wel even over getwijfeld hoor ;) haha! Maar wel bedankt :)

Erik

#57
jun 10, 2012, 15:49 Last Edit: jun 11, 2012, 00:08 by Erik


Bassdrumvel, resonantie; Prima ding, sla je niet op dus de coating blijft erop zitten. Staat wel erg groot een Roadie logo op, maar dit is volgensmij met nagellak er wel af te halen. Het is wel een vrij dun


Ik heb nu een grote rode vlek op mijn vel :D....flauw
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

NathanR

Haha nagellakremover moet dat uiteraard zijn ;)

stick tight

I hate to be that guy, maar: Hier zat ik op te wachten. Niet voor niets dat Remo, Evans, Aquarian etc etc al jaren lang bezig zijn met ontwikkeling en innovatie.

''Voor het geld'' blijkt het dus acceptabel maar overall kan je beter gewoon iets meer uitgeven aan een A-merk? Niet erg verrassend.. Als je dorst hebt is een blikje cola van de Aldi prima maar als je dan wat meer uitgeeft voor een glazen flesje Coca Cola uit de koeling weet je waarvoor je het doet.

Nathan, een tip van mij: ondanks dat het natuurlijk heel erg cool is om endorser te zijn raad ik je aan in het vervolg alleen deals aan te gaan met merken waar je ook echt achter staat. Ik endorse zelf niets (terwijl ik wel aanbiedingen heb gehad) omdat ik alleen merken wil endorsen die ik zelf zou kopen. Wel zo goed voor je geloofwaardigheid en dat komt altijd van pas bij komende deals!

Anserini

Vandaar de vraag over vooral de coating, ik kon me ook al niets anders voorstellen.

NathanR

Stick Tight,

Ben het compleet eens met je post.
Daar ben ik ondertussen ook achter gekomen, en dat heb ik inderdaad ook nu voor mijzelf besloten dat ik alleen nog iets met endorsements doe, als ik dat merk al gebruik.

Kortom, voor mij was de endorsement bij Roadie een impulsieve deal.

Paintpro


Ik zie dat hij ook drumstokken verkoopt. Wat vind je van de drumstokken?
gaan ze lang mee?


Dat heb ik toevallig laatst getest ;)
http://christianoskam.wordpress.com/2012/05/09/gear-drumsticks-multitest-vicfirth-zildjian-roadie/

Technobeat


Het is goed dat Nathan realistish over het merk Roadie , en al vanaf het begin was hij eerlijk over zijn bevindingen van de producten .
Dat vind ik bewonderingswaardig , en daarom krijgt hij van mij een karma + . :Y
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

NathanR

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld met je post Techno..

Ik heb serieus wel even zitten denken of ik dit uberhaupt allemaal hier online moest zetten, of het gewoon als een kaarsje uit moest laten gaan :p naja eerst is dus gebeurd :p

Hellwin

Tja ik kan niks zeggen over de coated vellen voor de toms of snare aangezien ik ben gegaan voor de transparant dubbelvellen van Roadie en die doen 't prima bij mij en op mijn snare ligt nog steeds de Remo die er al op lag. Zelf vind ik het wel lachuh dat het logo groot op de reso van de bass staat. Zelf altijd Remo emperors op mijn bassdrum gehad dus ik denk dat de Roadie wel ok voor mij is dan, hier ligt bij mij nu ook nog de Remo op die er al op zat.

Goed dat je eerlijk gezegd hebt wat je er van vond Nathan.
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

NathanR

Thanks Hellwin, ik laat je nu toch wel een beetje in de steek he? ;)  :')

Hellwin

#67
jun 11, 2012, 10:17 Last Edit: jun 11, 2012, 10:19 by Hellwin
Tja of jij geeft mij nu een kans dat kan ook :)
Nee hoor, als iets je niet bevalt moet je er ook niet achter blijven staan.

Maar zo te lezen heeft iedereen na jou review wel zijn mening over Roadie en daar moeten ze (Roadie) dan iets aan doen om het te verbeteren lijkt me zo.

Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Erik

Jup...Kritiek (ook al is het niet positief) is waardevolle informatie voor iedereen. Wordt je alleen maar beter van, als je er naar luistert.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

NathanR

Beetje strange, Roadie wil nu dat ik alle vellen weer terug opstuur.. de vellen die ik gekocht heb ga ik sowieso niet terug sturen.

Jochem


Beetje strange, Roadie wil nu dat ik alle vellen weer terug opstuur.. de vellen die ik gekocht heb ga ik sowieso niet terug sturen.

En als je dat niet doet?

NathanR

Weet ik niet :p Dat is even afwachten..
Als ze echt moeilijk gaan doen, dan stuur ik 't een en 't ander wel weer terug. (Niet dat ze er dan wat mee kunnen...)

NathanR

Nou de vellen mag ik houden, dat is mij niet op een vriendelijke manier verteld. Als iemand echt geinteresseerd is naar het mailtje dan doet diegene maar een berichtje. Maar foei, ik koop daar niks meer!


Animal baars

Nu je onderschrift nog aanpassen of niet??

paQ

weer een les geleerd ;)

niet zo zeer over de vellen, maar de hele endorsement halleluhjah links en rechts.

Wat was de tegenprestatie trouwens? Dat jij het roadie topic warm zou houden, of wat?

Omhoog