Djembee vel vervangen

Gestart door Animal baars, mei 27, 2012, 08:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Animal baars

Ik heb twee djembee's en een daarvan heeft een gescheurd vel. Die wil ik graag van een nieuw stukje geit voorzien maar wie weet hoe dit moet en belangrijker nog: waar kan ik goede vellen kopen??

Het gaat om een handgebouwde Afrikaanse djembee van ong. 8" en een grotere van ong. 13" dus een standaard Remo vel zal niet passen.

Mocht er nou iemand uit de regio Delft weten hoe het moet en mij het willen leren, is dat helemaal top.

Hammar

Is er een kinderboerderij in de buurt? Daar begint het..... :-)

Arjen

Check je PB ff, ik ken iemand die dat voor een schappelijke prijs kan doen voor je. ;)

Animal baars

Bedankt! Voor mijn grote djembé zou ik dat bedrag nog wel over hebben, maar het lijkt mij juist leuk om het op mijn kleine djembé uit te proberen. Dus het liefst een plaats waar ik een stukje geit kan kopen.

Ik heb al een aantal vrij duidelijke how to's gevonden online en ben in de ambitieuze veronderstelling dat ik dat zelf ook wel zou moeten kunnen :)

Bang the Drum

#4
mei 06, 2013, 13:36 Last Edit: mei 06, 2013, 13:55 by Robert-Jan
Beste,

Ik zie dit berichtje nu pas; misschien heb je hier nog iets aan:
Ik maak al zo'n 20 jaar ''hand''trommels, dus djembe/conga/bongo/framedrum/tabla bespannen met natuur/diervellen. Vellen heb ik altijd ook wel op voorraad, en kan ook wel iets zeggen over het opzetten. Maar zoals met veel dingen; je moet het eigenlijk vaak doen.

*knip*

mvrgrt, Robert

Robert-Jan

Commentaar van de moderator zie ook opmerking bij ander topic.. Geen commerciele activiteiten aub.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog