Handige video voor het mee drummen van : Sunday Bloody Sunday ( U2 ) .

Gestart door Technobeat, jul 31, 2016, 16:36

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat

DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Nijlpaard

Handig idd maar zou nog beter zijn als je de zang uit zou kunnen zetten. Tjemig wat vals.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Technobeat


Idd , niet echt zuiver :N  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

pecannootje

Ik probeer bloody sunday al een hele tijd te spelen, maar ik kom er niet verder mee. Aaaaaaaaaaaaah!!

Onlangs de bladmuziek gedownload, en deze gebruik ik er nu bij waardoor het wel wat makkelijker wordt.

Ik zit echter steeds met de snare drum te klooien, en gebruik deze vaak net te vroeg of te laat. Iemand tips hoe ik dit kan oefenen?

Ik zit eerlijk gezegd nog niet op het niveau voor dit nummer, maar ik weet dat het me zou kunnen lukken met genoeg inzet en een beetje hulp! :)

Hoefnix

Zoals met elk nummer dat je op snelheid niet kan -> langzamer gaan spelen tot je het 100% kan.
Dan de snelheid opvoeren.

En mee blijven tellen.. 1 te ne te ... etc.

pecannootje

Dank! Kun je mij misschien uitleggen wat je bedoeld met: 1 te ne te ? (Sorry, nog niet zo bekend mee.)

Mad Devil

Dit zijn 16e's

1 te ne te, 2 te ne te, 3 te ne te, 4 t ne te.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Technobeat


Wat ook goed werkt ( voor mijzelf althans ) is tig keer een goede drum cover bekijken en als je het ' in je hoofd hebt zitten ' laptop naast je kit zetten en meespelen .

Misschien kan het voor jou ook wel werken Pecannootje ?

BV. deze cover :

DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

pecannootje

Ga ik doen! Zit nu as we speak gehyponotiseerd te kijken naar zn drum sticks.  *O*
De bassdrum en hihat heb ik geleerd mbv deze covers. Normaal gesproken kijk ik mee en drum ik dan. Ik ga je tip proberen om eerst gewoon mee te kijken. Ik tik de snare wel mee op het bureau.


Het tellen wat ik ook als tip heb gekregen zal ik uitzoeken. Ik tel normaal gesproken niet, maar speel altijd op gevoel.

Omhoog