Grooover

Gestart door grooover, mrt 21, 2013, 23:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

grooover

Ik ben met een mede student bezig voor de minor Ondernemen met techniek aan de Hanzehogeschool Groningen. Voor de minor moeten we een eigen product/dienst opzetten.
De bedoeling is ook dat we dit echt gaan realiseren en op de markt zetten.

Ons idee is Grooover:
Grooover is een hulpmiddel voor drummers om drum fills, grooves en breaks gemakkelijker te leren, vast te leggen en te delen.

Graag zouden wij input willen van drummers, wat zij van ons idee vinden in de vorm van een enquête.

https://www.enquetesmaken.com/s/9033d0e

Dit zal maar een paar minuten in beslag nemen.
Alvast bedankt voor jullie input en feedback!

Met vriendelijke groeten,
Jeroen Lammerts, Patrick Birza

Dries

#1
mrt 22, 2013, 02:21 Last Edit: mrt 22, 2013, 02:24 by Dries
Ik wil niet direct jullie idee en onderzoekje paraderen maar ik vind de vragenlijst echt beneden pijl matig.
Behalve dat enkele vragen slecht gedefinieerd zijn en een aantal combinaties van meerkeuzemogelijkheden sturend danwel onvolledig zijn, ontbreekt de complete inhoudelijke omschrijving van jullie concept terwijl jullie notabene inhoudelijke vragen over Grooover stellen...

Jullie informatie reikt niet verder dan:
Grooover is een softwarematig concept om fills en/of grooves te oefenen, leren, noteren en te delen.

Het lijkt me handiger om óf het inhoudelijke deel volledig buiten beschouwing te laten, óf om een duidelijke inhoudelijke beschrijving te geven alvorens naar inhoudelijke feedback te vragen.

Hoe werkt het precies (automatisch opnemen/noteren of handmatig invoeren, wel/geen notenschrift mogelijk, kan het reeds genoteerde stukken ten gehore brengen etc. etc.)? Waarmee onderscheidt het zich t.o.v. bestaande software? Wat kun je er wel en niet mee doen (complete nummers of alleen stukjes van drumpartijen uitwerken/downloaden)?
Etc.

Succes met jullie onderzoek overigens.