Aankoop versterker

Gestart door 67Deadman, okt 24, 2018, 21:17

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

kaboemba

Poeh ik zit net thuis met rugklachten, die peaveys zijn denk ik super maar ik krijg nog meer pijn in de rug als ik er naar kijk.

hjs

Poeh ik zit net thuis met rugklachten, die peaveys zijn denk ik super maar ik krijg nog meer pijn in de rug als ik er naar kijk.
een is genoeg toch  :6

kaboemba

Dat is waar, en die dingen zijn onverwoestbaar. Heb je een oefenruimte die je verhuurd gooi er gewoon wat peaveys in.

67Deadman

Bedankt voor de tip. Staan ook op marktplaats. Heb al een mailtje eruit gedaan. Wel een stukkie rijden vanaf Roosendaal maar allee.
Ben in 1986 begonnen als chauffeur bij de Skol op een bierwagen en die vaten bier waren ook 65 kg de stuk. Dus dit zal toch wel moeten lukken ?  :N


kaboemba

Ja maar die biervaten had je een stoorkussen en een glijbaan voor en bovendien kon je daar behoorlijk mee gooien, is met een versterker wel anders.
Mooiste vakantie baantje ooit, op de bierwagen, helaas wel van Heineken.

Btw veel van die chauffeurs waren toen behoorlijk aan het bier, meer dan goed voor ze was.

67Deadman

Ja maar die biervaten had je een stoorkussen en een glijbaan voor en bovendien kon je daar behoorlijk mee gooien, is met een versterker wel anders.
Mooiste vakantie baantje ooit, op de bierwagen, helaas wel van Heineken.

Btw veel van die chauffeurs waren toen behoorlijk aan het bier, meer dan goed voor ze was.
Een stootkussen ja, glijbaan nee. Was gewoon in het handje houden op je buik op de vloer bij de ingang van de kelder totdat je ergens een "LOS" hoorde roepen en dan blind loslaten en inderdaad 's morgens vroeg ging op de zaak al de koelkast open voor een flesje bier. En als het erg koud was nog eerst een borrel bij de koffie, om 08.00 uur, en dan maar eens gaan laden. En bij elke stop minstens 2 consumpties. Dat er nooit iets gebeurd is verwonderd mij nog steeds.
Ik heb dat 3 jaar volgehouden en ben daarna internationaal gaan rijden

Jazz

Ken je toevallig chauffeurs uit Weert ?  Of is dat ver uit jouw woon/werkplek
There is no music without jazz

67Deadman

Ken je toevallig chauffeurs uit Weert ?  Of is dat ver uit jouw woon/werkplek
Beetje uit de route. Zit regio Roosendaal maar sinds 1999 hou ik mij bezig met de transportplanning. Dat rijden heb ik vaarwel gezegd.

67Deadman

We've got em.  *O*  *O*
Was het ritje op en neer wel waard. Sloot de keyboard er op aan en gelijk cleane sound. Niks dof. En een bas dat er in zit.
Dat is dus wat ik bedoel. Bedankt voor de tip Hammer. Super.
Heb hem naar boven gesjouwd en denk inderdaad dat je dat niet elke dag moet doen. Er zit in ieder geval wel een handvat boven op en aan iedere zijkant 1 hengsel.


kaboemba

Kijkkkkkk dat is een versterker, komt dat bier sjouwen toch nog van pas.
En bovendien, mooi geluid heeft gewoon massa nodig.

Hammar

Beterrrrr!!!!! *O*  *O*  *O*

Omhoog