Opnames maken met een Zoom Q3 HD en bewerken met Vegas Pro

Gestart door GirlOnDrums, sep 18, 2011, 22:30

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

GirlOnDrums

Hoi,

Ik heb beide onderdelen en het lukt me maar niet om deze beide te synchroniseren zodat het ergens op lijkt zonder dat er vertragingen in komen.
Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt voor de reacties.

paQ

PC snel genoeg?

als je rendert, heb je dan nog steeds problemen?
projectinstellignen correct?

GirlOnDrums

Ik ben maar een leek met Vegas Pro dus ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, sorry.
Ik kan de bestanden laden op de tijdlijn en schuiven, maar dan heb je het grotendeels gehad.

Waar kan ik de functies vinden die jij opsomt?

(Mijn pc heeft 4Gb RAM geheugen en 2 Ghz processor.) Is dit voldoende?

paQ

wat bedoel je met vertraging?
Dat als je het nu afspeelt het een puinhoop is in de preview?
zo ja: dat zijn de niet voldoende specs van je PC om dat zware bestand te streamen in een bewerkingsprogramma

schroef de kwaliteit van je preview behoorlijk terug en dan zal het al beter gaan.
(rechter muisknop op je preview venster)


Harre

Ik denk dat paQ de oplossing hier boven al gegeven heeft, maar als de boel echt daadwerkelijk niet op tijd loopt kun je met het programma eventueel inzoomen op de tijdlijn. Op die manier kun je meer in detail werken en is het makkelijker om beeld en geluid op tijd te krijgen.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

paQ

ik kan me echter niet voorstellen dat dat wat die zoom uitspuugt niet synchroon zou zijn

Door de scrob functie in Vegas te gebruiken kun je het heel nauwkeurig zien, though, maar ik vrees niet dat je dat gaat redden met die specs.


Harre

Ik ga er vanuit dat het om een losse audio en losse video track gaat die bij elkaar moeten komen, maar wat niet zo erg lukt... ;)

Als beide tracks op de Zoom niet gelijk lopen lijkt het me inderdaad erg vreemd.