Drumless tracks

Gestart door Anserini, sep 17, 2011, 13:03

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Hammar


Hammar! PLEAZZZ!!!  :Y

Dan beloof ik dat ik wat oude studio-opnames op zoek, een snelle mix maak en de drumtrack weg laat. Dan hebben we ook 'ns wat andere nummers (met een beetje mazzel)

Cookie, ik beloof je er weer aan te gaan werken, ik was dit glad vergeten.

Hammar

Ok heren, wie nog belangstelling heeft, mail of pm me even!

Juniper

Ik van mijn drumleraar welleens een cd gekregen met een aantal nummers maar ik weet niet hoe je die hier kan plaatsen. of jullie moeten even je e-mail adres sturen maar dat is wat onhandiger. *D

Juniper

sorry neit goed gelezen :w :w

Harre

Er wordt gewerkt aan een torrent met een heleboel nummers, alleen is die op één of andere manier niet te downloaden.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Anserini

Doet deze het niet?
[spoiler]http://thepiratebay.org/torrent/6764455[/spoiler]

Harre

Nee, inactief.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Hammar

Het lukt me niet helaas....

Panda-Beer

Mischien is dit iets?

[spoiler]http://thepiratebay.org/torrent/5486724/Drumless_music_tracks[/spoiler]
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

Harre

#34
okt 23, 2011, 00:31 Last Edit: okt 23, 2011, 00:32 by Harre
Doet het wel, alleen 220 mb is wat weinig vergeleken met de bijna 6 gb waar Hammar mee bezig is/was.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Panda-Beer


Doet het wel, alleen 220 mb is wat weinig vergeleken met de bijna 6 gb waar Hammar mee bezig is/was.


Ohw.. dat had ik niet gezien, dat is inderdaad wel een groot verschil ja ;x
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

Anserini

Er zijn momenteel 3 bij wie deze wel loopt, 6,33GB:


Doet deze het niet?
[spoiler]http://thepiratebay.org/torrent/6764455[/spoiler]

Harre

Yep, werkt inderdaad op dit moment. Nu nog hopen dat ze het even vol blijven houden :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Cookie


Yep, werkt inderdaad op dit moment. Nu nog hopen dat ze het even vol blijven houden :)

Als jij 'm nou download, kom ik met een harddisk bij je langs. En 'onder het genot van' gaan we dan kopieren.
Is dat nou een goed idee!?  *O*
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Harre

Super idee. Koop ik morgen even echt vat van 12 jaar en bij de tijd dat die download klaar is zullen we wel op 18 zitten volgens mij. Conclusie: de download staat op zo'n 45% weer stil, maar ik brul wel als het zover is  8)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Hammar

Het is een waar drama aan het worden.
Torrent lukt niet, blijft op inactive staan, wat ik ook probeer. Tip van cookie 4shared geprobeerd. Klaagt over de filegrootte terwijl 10Gb gratis wordt beloofd. $shared desktop geprobeerd, zit nu met en irritante toolbar die zich niet verwijderen laat. Wetransfer duurt ook ontzettend lang met maar 4Mb upload!

Via messenger dan maar? voeg me maar toe: drummerhammar

Cookie

#41
okt 23, 2011, 21:56 Last Edit: okt 23, 2011, 21:58 by Cookie
Kun je er niet beter 4 bestanden van 1,5 Gb van maken?

Of ergens afspreken zodat we er een (kopieer) meeting van maken? :D
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Harre

Er is verschil tussen de bestandsgrootte en opslagruimte. Die laatste is 10 gb, maar de maximale grootte van een bestand mag slechts 2 gb (2048 mb) zijn. Check:
http://www.4shared.com/premium.jsp?ref=itop

Die toolbar is vaak makkelijk te verwijderen met HijackThis. Een programma wat gratis te downloaden is via de onderstaande link, maar waar je vreselijk mee uit moet kijken als je niet weet waar je mee bezig bent. Vink dus niet willekeurig zomaar regels aan om die te laten repareren, want dan kan het in het slechtste geval zo zijn dat je systeem niet (goed) meer werkt:
http://free.antivirus.com/hijackthis/
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Anserini


Super idee. Koop ik morgen even echt vat van 12 jaar en bij de tijd dat die download klaar is zullen we wel op 18 zitten volgens mij. Conclusie: de download staat op zo'n 45% weer stil, maar ik brul wel als het zover is  8)
Ik heb een upload van 400kb/s max en hem al 2,5x geupload, alleen die anderen downloaden blijkbaar alleen en uploaden dan niet meer.  -O-
Soms tijdens transport moet het laptopje even uit, maar ik kan hem vandaag de hele dag wel aan laten staan. :Y


Harre


Ik heb een upload van 400kb/s max en hem al 2,5x geupload, alleen die anderen downloaden blijkbaar alleen en uploaden dan niet meer.  -O-
Soms tijdens transport moet het laptopje even uit, maar ik kan hem vandaag de hele dag wel aan laten staan. :Y


Het zou eigenlijk verplicht moeten zijn om een gedownload bestand een x aantal dagen nog te delen, maar ja... consumptie maatschappij. Hebben, hebben, hebben en als het binnen is interesseert het weinig mensen meer... :(
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Anserini


Het zou eigenlijk verplicht moeten zijn om een gedownload bestand een x aantal dagen nog te delen, maar ja... consumptie maatschappij. Hebben, hebben, hebben en als het binnen is interesseert het weinig mensen meer... :(
Er is nu wel al een tweede bezig, en er wordt wat meer gedownload dus mijn 400kb/s gaat nu wel vol in ieder geval.  *O*

BasV

Ik heb de torrent nu ook compleet (had een groot deel van de nummers al dus dat scheelt) en ben aan het seeden. Mijn verbinding is alleen niet heel snel dus ik kom niet boven de 50kb/s uit.

Harre

Ik heb 2 seeds, dus dat zullen jullie dan wel zijn :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Cookie

Pfff, het heeft even geduurd maar ze staan op schijf  *O*

Mark, hartstikke bedankt!!!  O+
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Omhoog