DW Collectors Gong 21'' (22'' velmaat) met extra's

Gestart door musiqman, feb 24, 2014, 10:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

musiqman

feb 24, 2014, 10:20 Last Edit: feb 24, 2014, 10:25 by musiqman
Ik wil toch wel graag mn andere vintage drumkitje behouden dus nu moet ik toch echt afscheid van de gong nemen (had de advertentie teruggehaald)





Meer detail foto's zijn hier te vinden:
https://www.facebook.com/wesselkuit/media_set?set=a.10202897052366932.1221222716&type=3

DW Gong Drum in de special order Crimson Red.

Met als extra's:
2xGibraltar SC-BCLR-M tom mount
2xDW Drum Workshop DWSMRKC15T rack clamp
2xGibraltar SC-GPR68 Single Pipe Rack
2xGibraltar SC-RBA Pipe Attachment
1x Gibraltar SC-GPR30 Single Pipe Rack

Nieuwprijs voor een standaard collectors gong bij Thomann zonder de extra's is 829,- (prijs met deze extra's 1142,90)

Koop je de gong met extra's voor 600,- krijg je er een gratis! Shure Beta52 kick/gong mic bij.

jozwf


Kwam uiteindelijk met verzending en extra pr tas en currency iets knder de 600 eu uit.

En mp. Voorlopig niet. Heb ruimte genoeg nu met maar 1 kit over.


Dus iets van een maand geleden betaal je er zelf minder dan 600 euro voor en dan wil je er nu 600 voor hebben? Zijn ze in eens een heel stuk zeldzamer geworden?

Hoefnix

Het aanbod is een gongdrum en extra een shure beta 52 met een nieuwprijs van ongeveer 170 euro. Dan vind ik het niet zo gek. 

jozwf

Mwah... op de marktplaats advertentie vraagt Wessel 550 voor deze gong bassdrum... dus die beta 52 is niet gratis, maar kost gewoon 50 euro.

musiqman

#4
feb 24, 2014, 14:41 Last Edit: feb 24, 2014, 14:48 by musiqman
Volgens mij mochten we niet discussieren op advertenties kan ik me een aantal modbreaks herrineren.

Daarbij heb ik er zelf 588,76 voor betaald zonder de mic (deze was 81,75 en idd nieuw 170,-)

De prijs op mp is een vanaf prijs.

Ga alsjeblieft ergens ander lopen katten Jos. Als je het ergens niet mee eens bent. Er is een pm knop en ik discussiƫr met alle liefde verder.

Paul

Commentaar van de moderator Inderdaad, deze discussie gaarne elders voortzetten.

5150

Heb jij geen hobby's verder jozwf ?...M. moet gewoon vragen wat hij vragen wil...hij hoeft niemand iets te verantwoorden. Ik reageer nu idd ook maar puur omdat ik dit soort reacties echt ronduit vreemd vind / erger mij er aan...wanneer je geen interesse hebt loopt dan niet te miepen.
***...in-between-drums...***

Robert-Jan

Commentaar van de moderator Voor iedereen, we gaan weer echt doen alsof het een advertentie is. En dat betekent simpelweg alleen een reactie als je interesse hebt om hetgeen dat wordt aangeboden te kopen.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog