Pearl Thunder King (1979) opknap drumstelletje

Gestart door Animal baars, jan 05, 2012, 11:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Animal baars

Ik heb dit drumstel over. Omdat ik over een maand ga trouwen en er geen plek voor heb in m'n eigen huis moet deze de deur uit. Je mag het setje gratis op komen halen. Ik heb er ooit eens €100 voor betaald met het idee om de set op te gaan knappen. Het chrome is voor een deel gepoetst (heeft desalniettemin nog aardig wat putten) en twee toms moeten nog in elkaar geschroefd worden. De wrap van alle toms is behoorlijk gehavend en gebarsten. De bassdrum heeft geen poten meer (was een ellende om te spelen, in de oefenruimte zette we altijd een monitorspeaker tegen de bass aan tegen het schuiven :X )

Ik heb er een setje Evans Hydraulic vellen bij, en een setje Remo Controlled Sound voor de bassdrum en toms. Deze vellen krijg je er allemaal bij. de Remo CS vellen zijn splinter nieuw en onbespeeld.

De maten van het setje zijn:
22x14" bassdrum, 12x8" tom, 13x9" tom, 16x16" floortom. Ik heb er ook een stalen Beverly 14x5.5" snaredrum bij met 10 spanbouten.
Ook heb ik een tas met het een en ander aan hardware. Geen pedalen, alleen bekkenstands. Er zwerft ook nog ergens een 18" Zilco ride en een 14" hihatsetje. Die mag je gelijk mee nemen.

Foto's van het setje zijn natuurlijk gemakkelijk voor de beeldvorming, die zal ik vanavond maken.

Als je interesse hebt graag een mail/PM. Afhalen is zoals gezegd gratis omdat ik er snel vanaf wil en het mijn ouders behoorlijk in de weg staat.

Bert koncept

Waar woon je ergens? Ik wil hem mischien wel komen halen

MattHelders

Lijkt me niet verkeerd, alleen heb ik totaal nog nooit iets opgeknapt, ook al zou ik het graag doen....
Fotos? En idd, waar woon je?

Karel1975

Groeten Karel

Animal baars

#4
jan 05, 2012, 13:34 Last Edit: jan 05, 2012, 13:35 by Animal baars
Ik woon in Capelle aan den IJssel (Rotterdam). Ga na mijn huwelijk (in februari) in Delft wonen

Ik zal vanavond foto's maken. Heb ook al even gezocht naar een foto op internet en kwam deze tegen:


Het is niet deze kleur, maar de drums zijn hetzelfde.

Had ik ook al gezegd dat er een PEARL tassenset bij zit? Ritsen zijn wat gammel (en kapot van de 16" tas) maar je kan ze dus ook nog eens makkelijk vervoeren. Een 14" snare-tas ontbreekt trouwens. 

Animal baars

#5
jan 05, 2012, 13:35 Last Edit: jan 05, 2012, 13:35 by Animal baars
dubbelpost  :X  -O-

Bert koncept

Jammer dat is ietsje te ver voor mij ;)

MattHelders

idd, iets te ver... Jammer!

Animal baars

#8
jan 05, 2012, 14:11 Last Edit: jan 05, 2012, 14:12 by Animal baars
Utrecht is ook een optie, daar werkt m'n pa. Als ik de set in de auto zet kan m'n pa het ook afhandelen ;)

En vanmiddag ben ik in Hedel (Den Bosch) voor de verjaardag van m'n oma. Voor de snelle beslisser kan ik 'em in de auto zetten. Het rijdt nu gratis mee.

Boudewijnow

2 pb's verstuurd  *O*

Animal baars

Ik heb er 1 beantwoord :D

Je mag de set komen halen. De rest regelen we wel via PB/mail

Animal baars

Set wordt vanavond opgehaald door Boudewijnow himself!

NathanR

Oook de tas met hardware? :( :P

paQ

veel plezier ermee :)


Omhoog