Roland td 11 en td 15

Gestart door Robert-Jan, mrt 21, 2012, 11:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

nieuwe basspads... impliceert dat minder hard contactgeluid?

Technobeat


Robert Jan , zijn deze kits een AANvulling op de Roland reeks , of de vervangers van de TD-6 en de TD-9 ?
Als het een vervanger betreft van o.a. de TD-9 zou dat een beetje vreemd zijn , want vorig jaar zijn ze met de TD-9 II gekomen .
Maar ja , ook Roland moet blijven vernieuwen om de verkoopcijfers te stimuleren , dat dan weer wel .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

paQ

ik zie net foto's op facebook van die modules op de beurs.... OMG :X   :N

drum1964

Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Rick



De tweede foto wil niet.uploaden om een of andere reden. Die.komt later nog!

Rick


Nlz

Het zijn vervangers Techno.

En wat is er mis met de modules paQ? Buiten de lichte Medelli-look door het ronde deel bovenaan ;)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Technobeat


Het zijn vervangers Techno.


Dus toch ....... ,  vind mijn TD-9 module er toch strakker en degelijker uitzien dan deze nieuwe jongens .
Maar ja , je moet wat he als Roland zijnde .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

paQ


Het zijn vervangers Techno.

En wat is er mis met de modules paQ? Buiten de lichte Medelli-look door het ronde deel bovenaan ;)

Nouja dat dus....

Maar goed. Er komt nog een Shack filmpje aan met uitleg :)


TD 30 is wel te gek trouwens met die ambience schuif.

Nlz

Zeker. Deden beide TD30's het alweer gisteren? Wij stonden er voor te praten toen een van de twee uitgezet werd omdat de verdeelstekker voor de hoofdtelefoons in de module was afgebroken.  8)7
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Otje

Leuk hoor ,de nieuwe setjes: td-30, 15 en 11 met kreten als 'advanced sensing technology and SuperNATURAL sounds' en 'Behavior Modeling'. Was de Td20 en 12 niet goed genoeg meer en daarom de 30 serie op de markt . Of moesten ze met wat nieuws komen om de concurentie -lees Yamaha-voor te blijven. De Td 15 en 11 heeft alleen de computer  enige nieuw(s)waarde. De kits zelf zijn m.i. hetzelfde als resp. de TD-9 en TD-4.


Hammar

Super Natural Sound en Roland gaan niet samen....

Technobeat


Super Natural Sound en Roland gaan niet samen....


Maar de kreet op zich klinkt wel goed , toch ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Nlz

#14
mrt 23, 2012, 21:59 Last Edit: mrt 23, 2012, 22:00 by Nlz

Super Natural Sound en Roland gaan niet samen....

Nou heb ik niet heel veel ervaring met e-kits, en natuurlijk hoor en 'voel' je aan het geluid dat het geen a-kit is, maar de geluiden van alle drie de kits waren zonder enige twijfel goed te noemen.
Ook toen Geischa op een rapper tempo speelde met blastbeats en bijbehorend pedaal-geweld, bleef 'machinegunning' uit.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Hammar

Ik oordeel wellicht te vroeg....sorry daarvoor.
ervaringen uit het verleden....blabla

paQ

machinegunning is inderdaad een hot issue wat ze hebben pogen te elimineren, ook in de 11 en 15, en het lukt aardig, zelfs cymbalswells. (maar die deden het volgens mij al een tijdje op enkele DTX-en, maar dat terzijde ;) )

Technobeat


machinegunning is inderdaad een hot issue wat ze hebben pogen te elimineren, ook in de 11 en 15, en het lukt aardig, zelfs cymbalswells. (maar die deden het volgens mij al een tijdje op enkele DTX-en, maar dat terzijde ;) )


Mmm , toch maar eens een keer de nieuwe sets ergens in een drumzaak bespelen .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Otje

Vandaag de Td 15 weze uitprobere, ... Ik kon m'n nieuwsgierigheid nie bedwingen. Vakantiegeld was binne, ik denk 'wie weet is het de 800 euro waard'. Nou goed dat ik 't eerst ff getest heb want t bleef ver achter bij mn verwachting. Ben zelf een TD 4tje gewend. en die doet er nie veel voor onder. Posistional sensing( of hoe zeggie dat) en betere triggering Met minder vertraging gemeten in milieseconden ,het zal allemaal wel. Ik hoorde het amper of liever gezegd: helemaal niet. Okee ik ben dan maar een 'fundrummer'. luister niet zo nauwkeurig, mischien dat een consevatorium geschoolde funkdrummer het verschil wel hoort en er het geld voor over heeft. Ik houd me geld in mn zak en besteed het van de zomer wel uit in t buitenland maar zeker geen Roland. Dan moeten ze met wat beters komen.. .
BTW, khad stiekem gehoop ook de Clavia Nord Drum te kunne probere. maar helaas... want die lijkt me wel iets toe te voegen aan al dat bestaande. Maar das weer een ander verhaal/forum.

Omhoog