Hoe haal je de Drums uit de muziek?

Gestart door FoREVer, feb 21, 2012, 20:17

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

FoREVer

feb 21, 2012, 20:17 Last Edit: feb 24, 2012, 21:47 by AEDrumsA7x
Altijd al af gevraagd hoe je de drums uit muziek haalt?
dan zit je hier goed.

Citaat
Voordat je begint raad ik je aan eerst te kijken of de nummers hier tussen staan
Jochem:  Klik ( Via Drumsheets.com
Anserini: Klik (Via TPB )


Geef hun een +1 voor de moeite!

Oké als jullie weten hoe het moet, reageer dan in dit topic, Dan zet ik het in de beginpost. ( Met de Auteur natuurlijk! )


Zo is het wel weer oké denk ik ofniet PaQ ( sorry voor het ongemak )
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Jochem

Toevallig net dit online gezet. Misschien staat jou nummer er wel tussen waarnaar je opzoek bent?

FoREVer


Toevallig net dit online gezet. Misschien staat jou nummer er wel tussen waarnaar je opzoek bent?


Het is even downloaden , Maar errug bedankt alweer Jochem...
+1 voor jochem , en ja stond er tussen. wat ook niet moeilijk was in zo'n gigalijst
Top! *O* *O*
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

drums97

Dank je wel Jochem
+1  :w
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

dunDaan


Toevallig net dit online gezet. Misschien staat jou nummer er wel tussen waarnaar je opzoek bent?

Heel goed bezig Jochem. Je stopt er heel veel werk in, en dat terwijl het nog gratis is ook. Sjappoo !!
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Anserini

Hier een torrent met 6GB aan drumless tracks: http://remastered.nl/alwaysapirate/p/index.php?q=aHR0cDovL3RoZXBpcmF0ZWJheS5zZS90b3JyZW50LzY3NjQ0NTUvRHJ1bWxlc3M%3D

Deze heb ik een tijd terug geupload, staan een aantal dingen in die bij de link van jochem niet staan en andersom ook zag ik zo snel.

Sander?

Hey hoe goed!

Als ik zo thuis ben even registreren en een bekijken hoe het allemaal werkt! Ben erg benieuwd.
Sterk werk!!  :Y

FoREVer


Hier een torrent met 6GB aan drumless tracks: http://remastered.nl/alwaysapirate/p/index.php?q=aHR0cDovL3RoZXBpcmF0ZWJheS5zZS90b3JyZW50LzY3NjQ0NTUvRHJ1bWxlc3M%3D

Deze heb ik een tijd terug geupload, staan een aantal dingen in die bij de link van jochem niet staan en andersom ook zag ik zo snel.


Volgens mij zien ze jouw over het hoofd Anserini.. Dankjewel!  *O*
( +1 )
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Harre


Hier een torrent met 6GB aan drumless tracks: http://remastered.nl/alwaysapirate/p/index.php?q=aHR0cDovL3RoZXBpcmF0ZWJheS5zZS90b3JyZW50LzY3NjQ0NTUvRHJ1bWxlc3M%3D

Deze heb ik een tijd terug geupload, staan een aantal dingen in die bij de link van jochem niet staan en andersom ook zag ik zo snel.

Ik had van de week al even snel gekeken en veel komt er wel overeen volgens mij :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Anserini


Ik had van de week al even snel gekeken en veel komt er wel overeen volgens mij :)
Inderdaad een heleboel, maar het mooist zou zijn om zoveel mogelijk te hebben, dat wel veel uitzoek werk inhoud helaas.


Volgens mij zien ze jouw over het hoofd Anserini.. Dankjewel!  *O*
( +1 )
Thanks!  *O*

FoREVer


Inderdaad een heleboel, maar het mooist zou zijn om zoveel mogelijk te hebben, dat wel veel uitzoek werk inhoud helaas.


Over het algemeen dowload TPB sneller als Rapidshare dus alle tijd die je nu in het downloaden stopt, kun je vast sorteren  *O*
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

dunDaan

Wow, die torrent gaat echt lekker. Dank je wel voor de moeite Anserini
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Anserini


Over het algemeen dowload TPB sneller als Rapidshare dus alle tijd die je nu in het downloaden stopt, kun je vast sorteren  *O*
Zodra iemand het uitgezocht heeft, mag die gene natuurlijk de nummers apart even ter download aanbieden voor iedereen...  *D


Wow, die torrent gaat echt lekker. Dank je wel voor de moeite Anserini
Zoveel moeite was het niet hoor, sta wel nu op een share ratio van bijna 640 :')

FoREVer


Zodra iemand het uitgezocht heeft, mag die gene natuurlijk de nummers apart even ter download aanbieden voor iedereen...  *D


ik zal een lijstje maken, kan toch niet drummen Ma ligt al de hele week ziek op bed :(  :6

-O- -O- -O-
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

dunDaan

Elk nadeel heb z'n voordeel :)
Sterkte in ieder geval.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

FoREVer


Elk nadeel heb z'n voordeel :)
Sterkte in ieder geval.


Ik ben nu eerst even de songs aan het downloaden, heb het begintopic aangepast en zal ze in een lijstje zetten zodat je ze 1 voor 1 kan downloaden

en ik heb de titel maar veranderd omdat er niets meer uitgelegd hoeft te worden  *O*
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Anserini


FoREVer

Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

FoREVer

Eerste 3 zijn al ge-added, vanavond de hele A serie
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

paQ

Ik zit eigenlijk niet zo op te wachten dat we hier rechtstreekse downloads gaan aanbieden, zeker niet als je ze zo bij Jochem kunt halen.

Het oorspronkelijke onderwerp is trouwens ook veel interessanter: hoe haal je drums uit een track.

FoREVer

#20
feb 24, 2012, 18:25 Last Edit: feb 24, 2012, 18:34 by AEDrumsA7x

Ik zit eigenlijk niet zo op te wachten dat we hier rechtstreekse downloads gaan aanbieden, zeker niet als je ze zo bij Jochem kunt halen.

Het oorspronkelijke onderwerp is trouwens ook veel interessanter: hoe haal je drums uit een track.


Okee, dan verander ik het weer terug en zet ik de download links van Anserini en Jochem gewoon in de beginpots beginpost ;)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Jochem

Je hebt nu de directe link naar mijn topic in beginpost gezet. Maar er zijn 2 topics ;] http://drumsheets.com/forum/phpBB3/viewforum.php?f=12

FoREVer


Je hebt nu de directe link naar mijn topic in beginpost gezet. Maar er zijn 2 topics ;] http://drumsheets.com/forum/phpBB3/viewforum.php?f=12


Aangepast, Jochem goed gedaan zo dat forum trouwens! *O*
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

rene p

Waarschijnlijk ben ik zo blind als het welbekende paard, echter kan ik geen soundfiles vinden bij drumsheets.com en de link van de bit torrents werkt niet.

Kan iemand mij de weg wijzen?????

:o
" Im not nervous im a DRUMMER"

Ruubke


Omhoog