beschermingsbuisjes cymbaalstandaards

Gestart door urbanprimitivism, feb 16, 2012, 13:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

urbanprimitivism

Hallo,

kan iemand mij vertellen waar ik beschermingsbuisjes kan vinden die de cymbaal in kwestie beschermen tegen keyholes?

Ik heb 3 cymbaalstandaards liggen waarbij deze beschermingsbuisjes ontbreken.

Kan iemand mij helpen?

In ieder geval hartelijk bedankt!

Groeten,
Tom

paQ

elke drumzaak heeft die dingen gewoon liggen of in een rek hangen

Nlz

En elke andere zichzelf een beetje respecterende muziekinstrumentenboer die ook drumspul verkoopt ook.
Zo niet, nooit meer binnenstappen  ;)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

urbanprimitivism

Ok dank je wel!
Eens een andere muziekwinkel binnenstappen dan!  :)


Erik

Brandstofleiding voor brommers werkt ook prima. En een andere tip die onlangs voorbij kwam (ik weet niet meer van welke gebruiker) is vijverslang.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

paQ

naja.. aan een beetje sleeve zit ook een schoteltje. Dat zit niet aan vijverslang

Erik

Bij veel stands is het schoteltje van metaal. Dus dan hoef je alleen plastic huls om de schroef te schuiven.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Sander?

...zoveel mensen, zoveel wensen... Ik zeg vijverslang FTW  *O*  :)

Jeroen

Ik heb gewoon een keer 1 meter brandstofslang gekocht bij zo'n zaak waar ze gemotoriseerd tuingereedschap verkopen. *)
Knip er zelf een stukje vanaf en het werkt perfect!

Bovendien is 1 meter brandstofslang even duur als 3 "officiƫle" cymbalsleeves.
DRUMS: Pearl, Tama, Sonor ~ CYMBALS: Paiste, Zildjian, ~ HARDWARE: Pearl, Tama, Sonor, DW

paQ

veel sleeves (met schoteltje) hebben schroefdraad van binnen.
Die kun je dus zelf in hoogte stellen om zo aan te passen aan de dikte van de viltjes. (bijv)
ik heb van dat type nog NOOIT een hoeven vervangen.

Dribbel

#10
feb 16, 2012, 17:00 Last Edit: feb 16, 2012, 17:03 by Dribbel
Ik heb ook de sleeves met het schoteltje, net zo mooi. :Y
Hobby moet toch geld kosten.
En ik heb laatst juist de draad eruit geboord, ze schoven steeds naar boven, nu blijven ze tenminste beneden....
Yamaha recording & sabian

Animal baars

Ik vind het systeem van Tama ook wel ideaal. Sleeve en schotel in een en nog om te draaien ook. Hoewel ik die in 6 jaar nog nooit heb hoeven vervangen. Dat blijft gewoon werken.

Vijverslang is een goede optie trouwens, nooit aan gedacht. Je kan ook kijken of ze in een dierenwinkel slangen hebben voor aquariumpompjes. Dat zijn rubberen slangen met een diameter van 6mm binnen en 8mm buiten of 8mm/10mm. Past precies om de meeste bekkenstands.

Omhoog