Grand Custom Drums

Gestart door RaZmEiSteR, jan 18, 2012, 18:57

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Nlz

Natuurlijk heb je daar tot op zekere hoogte gelijk in, ware het niet dat ik de kans zo'n 90% schat dat de onderdelen die op deze snare zitten ook daadwerkelijk bij STdrums vandaan komen, waar dat bij de door jou genoemde DW een stuk moeilijker is. De hardware misschien niet eens zo zeer, maar de ketels wel degelijk.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

tRow


Tja, maar in feite is elk drumstel uit losse onderdelen opgebouwd. Dus had je zelf ook je dw wel bij elkaar kunnen klikken en schroeven, maar dan koopt men toch gewoon een dw.


Wat niet weg neemt dat het natuurlijk erg leuk is om er zelf een te bouwen.


DW maakt hun eigen shells, maakt eigen hardware en ook is hun hardware wat meer hi-tech. Een bedrijf als Grand Custom Drums doet dit niet, en ook hun hardware is voor iedereen bestelbaar. Er dus wel degelijk een verschil!

NathanR

Zelf bestellen bij StDrums is stuk goedkoper..
Heb het zelf namelijk keer uitgerekend voor deze snare.. ( de jongen voor wie de snare is ken ik.)
En ik kwam op een bedrag uit tussen de 300 en 350 euro.

Paintpro

Grand Custom Drums besteld naar verluid zijn onderdelen bij o.a. dezelfde toeleverancier als ST-Drums.

Leon

Ik ben benaderd voor een endorsement een aantal weken geleden.
Driedelig was het nog nieteens zo'n slechte deal. Ik weet alleen niet of ze het leuk vinden dat ik met prijzen ga gooien.
Laten we zeggen dat je voor 1,5 k klaar ben 24x16, 12x8 en 16x14

Nlz

Hey Leon, welcome back  :w

Dat is toch een vrij forse prijs voor een dergelijk merk als je het mij vraagt. Maar goed, ik behoor dan ook niet tot hun doelgroep heb ik zo het vermoeden ;)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Hammar

Een endorsement waar je voor moet betalen??

NathanR

Krijg je zoveel procent korting denk ik..


Leon


Hey Leon, welcome back  :w


Bedankt! :)

Ja het is denk ik 40% of 20% korting. Het is nog steeds aan de prijs en ik ben ook niet van plan om zoveel te betalen voor een duo dat nog maar twee volledige kits heeft gemaakt...

Joris


Een endorsement waar je voor moet betalen??


Het zijn vaak kortingsdeals hoor  ;)

Omhoog