2012 namm nieuws

Gestart door Robert-Jan, jan 05, 2012, 15:29

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

musiqman


drum1964

@ chico

Roel, je begint meer en meer op puttenvr te lijken.
Die vond Roland gear ook maar niks. :X 8)7
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

chico

#127
jan 14, 2012, 13:05 Last Edit: jan 14, 2012, 13:20 by chico

@ chico

Roel, je begint meer en meer op puttenvr te lijken.
Die vond Roland gear ook maar niks. :X 8)7


Was ook maar een flauw grapje, ik heb niets tegen Roland heb er zelf ook 1 gehad.
Maar nu speel ik hierop:




By roel2104 at 2012-01-14


By roel2104 at 2012-01-14


By roel2104 at 2012-01-14


By roel2104 at 2012-01-14


By roel2104 at 2012-01-14


By roel2104 at 2012-01-14

Fibesman

Mooi mooi, kun je eens een filmpje posten hoe het klinkt? Wil er ook graag een als de centjes het toelaten.

chico


Mooi mooi, kun je eens een filmpje posten hoe het klinkt? Wil er ook graag een als de centjes het toelaten.


Hoi,

Ik heb momenteel geen camera hier maar ik zal proberen eens een paar filmpjes te maken binnenkort.
T klinkt beter als een ddrum 4se in ieder geval.
net niet zo goed als deze kit, maar ze moeten even een recording maken van deze phx kit:

http://www.youtube.com/watch?v=_qFmKKa_LWY

gr,
Roel.

Hammar

Da's nog eens een aparte setup trouwens....

Paul

Inderdaad. Ik herkende 'm meteen, deze set-up is op het vorige forum uitgebreid gesproken. Uiteindelijk zagen een aantal leden er wel het voordeel van in, maar heeft volgens mij niemand daadwerkelijk geprobeerd.

Geluidskwaliteit van het filmpje vind ik overigens zeer matig, dus of het echt een goede indicatie voor je 2-Box is, chico?

chico


Inderdaad. Ik herkende 'm meteen, deze set-up is op het vorige forum uitgebreid gesproken. Uiteindelijk zagen een aantal leden er wel het voordeel van in, maar heeft volgens mij niemand daadwerkelijk geprobeerd.

Geluidskwaliteit van het filmpje vind ik overigens zeer matig, dus of het echt een goede indicatie voor je 2-Box is, chico?


De phx kit vind ik echt wel vet klinken hoor,die snare vooral mooi ook dat wit met goud. Bij Diamond Drums kun je deze set zo na laten maken en dan heb je dus een elektronische kit met de looks van de Yamaha PHX Kit.
Misschien iets in de toekomst voor mezelf.

Nijlpaard


Inderdaad. Ik herkende 'm meteen, deze set-up is op het vorige forum uitgebreid gesproken. Uiteindelijk zagen een aantal leden er wel het voordeel van in, maar heeft volgens mij niemand daadwerkelijk geprobeerd.

Geluidskwaliteit van het filmpje vind ik overigens zeer matig, dus of het echt een goede indicatie voor je 2-Box is, chico?


Jammer genoeg alleen mogelijk met een goede remote hihat. Ziet er wel een stuk relaxter uit, spelen op deze manier
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

paQ

Zullen we weer ontopic gaan?


Geischa

Ludwig Presenteert op de Namm "Atlas" dit zal nieuwe lijn hardware zijn!!!!

en:


Rick

Hadden ze niet een hardwarelijn onder de zelfde naam in de jaren 70?

Geischa

#137
jan 14, 2012, 23:02 Last Edit: jan 14, 2012, 23:03 by Geischa
Precies! tot begin 80 geloof ik...
Ook de Club Date belooft wat, 60er jaren met een modern randje ;)
("This mixes a blast from the 60's with a new twist for today.")

Paintpro

@Geischa: Bron?

Geischa

#139
jan 14, 2012, 23:19 Last Edit: jan 14, 2012, 23:25 by Geischa
Facebook: https://www.facebook.com/#!/ludwig.drum.company

Ik was op de hoogte dat ze hun hardware naar een hoger niveau wilde gaan brengen, met op en aanmerkingen van dealers en eindgebruikers enz. Maar ik had dit pas volgend jaar verwacht! Nice!

Jake

Ik hoop dat Ludwig ook hun flatbase lijn uitbreidt... Zo'n fijne lichte statieven! Het zou fantastisch zijn mocht je daar een hele set van kunnen kopen!

C&C drums komt ook met iets nieuws, de Player Date set. 3 kleuren (honey, dark brown & silver sparkle) en democratisch geprijsd. Ik vind ze er alvast echt super uitzien:

http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_lx8mxyMYUF1qg8my9o1_1280.png?AWSAccessKeyId=AKIAJ6IHWSU3BX3X7X3Q&Expires=1326702158&Signature=DB3%2F5P32ffmYxxAMz0SVauh7PwA%3D

http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_lxi7yrjxKM1qg8my9o1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJ6IHWSU3BX3X7X3Q&Expires=1326702108&Signature=1PiNgJUGP2br4p70%2FTtytT11yl4%3D


Robert-Jan

#141
jan 15, 2012, 11:36 Last Edit: jan 15, 2012, 11:38 by Robert-Jan

lijkt op een drummodule dus

not bad
Drum-tec kitje eraan en gaan met die banaan


Maar niet sample based..(????)
4 inputs..

Wat een bummer.. -O-


www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

eg wel
  :N

Paintpro


C&C drums komt ook met iets nieuws, de Player Date set. 3 kleuren (honey, dark brown & silver sparkle) en democratisch geprijsd. Ik vind ze er alvast echt super uitzien:


Ik vind de badge wat weg hebben van Craviotto, maar de setjes zien er niet onaardig uit ;)

chico


lijkt op een drummodule dus

not bad
Drum-tec kitje eraan en gaan met die banaan


Daar heb je de 2box module al voor.

paQ


Daar heb je de 2box module al voor.

bahahahah  je kreeg het wel effe warm :D

chico


bahahahah  je kreeg het wel effe warm :D


:+ ik krijg t wel ergens anders warm van maar dat ga ik jou niet vertellen. ;)

paQ

Er komt een nieuwe kickprutport 2 op de NAMM
"Betere pasvorm, en een nog vettere sound", aldus Feedback over de nieuwe kickprutport sorry 2.
Kickprutport damnit zelf zegt "Bigger, Better, bolder"


we zullen zien  :z


Nickvm

Het is dus definitief Pro Lite!!



Tama, Meinl, Pro Mark, Remo.

j-ape



:) club date!

Omhoog