aankoop e drum waar op letten?

Gestart door mado, dec 14, 2011, 13:26

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

mado

Ik ben van plan een e-drum kit te kopen van Roland het wordt de TD0kx of de TD12. Voor beide wil ik weten wat een goede tweede handsprijs is, om te betalen? De kits zijn tussen de 3 en 4 jaar oud. Weet iemand waar je op moet letten bij de aankoop van een tweede hands kit?

Rick

Of alles nog werkt en in wat voor staat de pads zijn

Johan

TD0kx? nog nooit van gehoord :?

Robert-Jan

de 0 zit naast de 9 .. typo..

neem ik aan..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Ronald

Let ook op de staat van de klemmen voor de cymbals/toms/snare/module. Ik heb vorige week een 2e hands e-kit (ong. 4 jaar oud) aangeschaft; één van de cymbal-klemmen was bij aankoop al stuk, sinds gisteren is ook de klem van de snare stuk (gebroken door te veel / te hard aandraaien?).

Nijlpaard

800-1000 voor de td9 afhankelijk van de staat. Let op de staat van de vellen en check of alle triggering nog functioneert. Controleer ook de verbindingen op kraken of storen. De module houd zich over het algemeen jaren goed. Check idd ook goed de verschillende klemmen en verbindingen. Voor sommige mensen is vast niet altijd vast......
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

djuki

ik ben van plan een td-9kv2 te kopen. (die met de losse hihat vh-11)
Wat is een redelijke richt prijs voor een 2dehans kit?

Luuk

Een vriend van me wil ook gaan drummen en vroeg me of dit http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/versterkers-en-receivers/m675609283-stereo-met-boxen-en-drumstel-te-koop.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr een goede set was om te beginnen.

Is dit een goede set?? Van welk merk eigenlijk?? (Dacht zelf medeli)
Dw performance series, Sabian hhx evolution, Gibraltar hardware

Otje


Is dit een goede set?? Van welk merk eigenlijk?? (Dacht zelf medeli)


Is idd een Medeli. Maar niet doen joh, tis speelgoed  Neem een 2de hands Roland TD 3 of -4. Yamaha DTXpress desnoods...

Omhoog