TK: Pearl Masters Studio “50th anniversary” MBX shellkit en Snare

Gestart door stitch, dec 14, 2011, 11:53

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

stitch

Bij deze wil ik mijn Pearl Masters Studio "50th anniversary" MBX shellkit te koop aanbieden. Zeer goede staat. Het gaat hier om een fusionset, Birch hout. Er zijn slechts 300 van deze kits gemaakt dus een collectors item voor de liefhebbers.

De sound is lekker open doordat het 4 lagen berken hout zijn met een
versteviging op de draagranden.

foto's op http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/drumstellen/pearl-masters-studio-50th-anniversary-109095909.html

Het volgende bied ik te koop aan:
* 10"- 12" - 14" toms met Optimount ophanging
* 20" x 18" Bassdrum

Prijs Shellkit: 1100 euro of goed bod
De shellkit komt zonder hardware. Op de foto is de 10" tom er niet bij.

Prijs Snare: 375 of goed bod

De kleur Teal blue (#125 ,lijkt meer op groen dan blauw....) is een kleur die je niet veel ziet. Deze kleur is buiten de 50th anniversary set alleen verkrijgbaar geweest op de session serie van Pearl en ook deze sets worden niet meer gemaakt. Deze kleur is nu alleen nog verkrijgbaar als special order voor de masterworks van Pearl.

De vellen op deze set zijn een maand oud:
Op de toms vind je aan de onderzijde Remo ambassador's en aan de bovenzijde Remo coated ambassador's.
De bassdrum heeft als reso vel een evans P3 en aan de batter kant een evans EMAD. Ook is de bassdrum voorzien van een zogenaamd door Remo in samenwerking met Dave Weckl dempingsysteem.
Bovenvel is een Aquarius High Energy, ondervel is een Remo clear ambassador snare vel.

Bijzonder voor 1996 was dat deze shell sets werden geleverd met speciale jubileumlogo's en gouden spanblokken. Dat laatste was voor die tijd nogal ongebruikelijk.

Te testen in Aalst

Een drumopname kan opgestuurd worden bij aanvraag.

stitch

Drumkit is weg...

Enkel nog de snare is beschikbaar...

FoREVer

Stond die snare niet al een tijdje op MP? want ik heb er ook zo een gezien en dan precies dezelfde prijs  *O*

de set was wel snel weg, succes met de verkoop! mooie prijs voor een goede snare
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |


Dries

#4
dec 16, 2011, 00:07 Last Edit: dec 16, 2011, 00:11 by Freggle

de set was wel snel weg, succes met de verkoop! mooie prijs voor een goede snare


Hoewel dit niet geheel de bedoeling is, wil ik hier toch even op ingaan.

Ik vind 375 euro voor deze snaredrum érg veel geld..
Hier koop je een gloednieuwe Pearl MCX snaredrum voor (zelfde ketel) en dan hou je nog dik 80 euro over.
200-230 euro vind ik een redelijke prijs voor deze snaredrum, mits in goede staat.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

stitch

hey,

ik ben akkoord dat 375 aan de hoge kant is en ik sta dan ook open voor biedingen. 230 vind ik dan wel weer te weinig. Maar ergens in het midden zal wel een prijs zitten die zowel voor mij als voor de toekomstige koper ok is.

Als er één op MP stond, zal het één zijn van iemand anders. Dit is de eerste keer dat ik drumgewijs iets 2dehands aanbied.

Robert-Jan

Commentaar van de moderator Hallo Stitch,Tof voor je dat je set verkocht is.Ik begrijp dat je alleen je snare nog hebt, maar dat wordt nu erg onoverzichtelijk en dat is iets waar we niet zo van houden binnen de advertenties.Zou je een nieuwe ad willen maken voor de snare ? Foto, prijs etc..lekker duidelijk. *O*Dit topic gaat straks op slot.

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

stitch

Sure thing, geen probleem... doe ik direct.  Ben nog niet zo op de hoogte van de regels binnen dit forum, elk forum is anders op dat gebied :s  Sorry en thx!

Robert-Jan

Thanx  :)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog